MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Kesinliklikle tavsiye ederim.iş bilen adam gibi adam. Ford Kuga/Escape 2.0 TDCi - 136Hp @185 Hp
08.04.2018 ( Devamını oku )
Ford
Remaps a tsk ederim.aracimin hiç bir kronik sorunu kalmadi.cok memnunum. Ford Transit 2.2 TDCi - 115Hp @170 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
İşinin en iyisi Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Uğurcan P. Kalkıştaki hantallık yok oldu araç sürekli ivmelenme sağlıyor kısaca gücü hissediyorsunuz teşekkürler başarılarınızın devamını dilerim BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Seat
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Devamını oku )
Ford
Başka firmalarda yazılım yaptıran 3 focusla denedim fark muazzam yazılım yaptırcaksanız ilk adresiniz remaps olsun Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
23.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ümit Doğan bu işi iyi biliyor.Yaptığı işlemden son derece memnun kaldım.Chıp Tunıng yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.Güvenilir bir firma. Volkswagen Passat 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
03.12.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Ford
Sahibi çok mütevazi bir insan sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi baya memnun kaldık. Güzel bir ortamdı samimiydi Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabama uygulanan yazılımdan çok memnun kaldım. Ancak dahada. Memnun olduğum konu ise insan kalitesi. Ekip çok samimi ve değerli. Teşekkürler Remaps... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
06.11.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum. Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli bir hizmet.isinin arkasinda guven ile duran bir firma.Kesinlikle profesyonel bir kadro. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
03.05.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Ford
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim D. Yapılan uygulama beklentiminde üzerinde oldu. RemapsBursa İlker ve Salih beye ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Skoda
Ahmet A. Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )