Opel Chip Tuning
Alper D.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres
18.08.2020
Yazılım Uygulanan Opel
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
163 hp
350 nm
Chip Tuning Sonrası
163 hp
+ %26
350 nm
+ %23
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Opel Insignia model dizel aracınızın ürettiği 163hp / 350nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 205hp / 430nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 42hp / + 80nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Opel Insignia Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Opel marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Opel Chip Tuning
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022
Opel Chip Tuning
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023
Opel Chip Tuning
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Memnuniyet garanti,suan stg1 yeterli yakinda stg2 icin gelebilirim,araba ucuyor,ibre 263 de bitiyor devirden tahmini 270 goruyoruz :). BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Süper Hizmet Teşekkürler Remaps Mercedes S S 320 CDI - 235Hp @260 Hp
12.09.2017 ( Devamını oku )
Audi
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederim Audi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Her zaman memnun ayrıldığım bir iş yeri olmuştur karşılama ilgi alaka her şey çok güzel ve şık bir mekan Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Memnun kaldım teşekkürler ilginizden dolayı Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın hızlanma ve performans yönünden çok iyileştiği fark ediliyor.Ayrıca yakıt tasarrufuda yanında.Teşekkürler Remaps. Renault Megane 1.5 DCI - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Profesyonel ekip. Ne yaptığını bilen bir anlayış. Müşteri odaklı. Nadir firmalardan. TEŞEKKÜRLER. Landrover Range Rover 2.7 TDV6 - 190Hp @240 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Audi
Veli E. Uygulamınız çok beğendim herkezede tafsiye ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan işlemden sonra inanılmazb bi performans aldım aracımdan sorunsuz yakıt tüketimimde azda olsa düştü herkese tavsiye eferim Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Surecin basindan sonuna kadar gayet aciklayici, yonlendirici bir gorusme gerceklestirdik. Tuketim degerlerimde ciddi bir dusus yasamadim. Bu beni biraz dusundurdu acikcasi. Ama bunu bir degerlendirme kistasi olarak gormuyorum. Yakin zamanda VW amblemli bujileri takacagim. Yol testi icin beklemedeyim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
SsangYong
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
20.12.2020 ( Devamını oku )
Audi
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
28.02.2018 ( Devamını oku )
Audi
Hersey istediğim gibi, İstanbul ekibi çok ilgili ve başarılıydı. Audi TT 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Opel
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan Opel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Kutbeddin S. Yazılımın bu kadar etkili olabileceğini tahmin etmemiştim, mükemmel bir performans sergiledi. Çok memnunum. Kayseri bayi Özdemir Bey'e tşk. Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araba alınca gidecegim ilk adres BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim.. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ümit y. Remaps Trabzon Alper Akkoç Beye çok teşekkürler..kendisi gerçekten işini severek yapan alanında uzman bir arkadaş.Yazılım konusunda önyargılarım vardı tüm bu olumsuz yargılarımı sildi aracımın performansı inanılmaz arttı yakıt da düştü. Mitsubishi Pajero 3.2 DiD - 170Hp @200 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ankarada değil türkiyede yazılım üzerine remapsın üzerine yazılımda başka tanımam bütün araćlarıma yazılı remaps ta yaptırıyorum on numara beşyıldız elinize sağlık BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
320i ile gidip 340i ile döndüm yakıtta bir artış olmadı ve araba inanılmaz değişti çok iyi çok. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )