Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
136 hp
220 nm
Chip Tuning Sonrası
136 hp
+ %62
220 nm
+ %41
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

1.18i 170Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
16.12.2015
BMW Chip Tuning
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016
BMW Chip Tuning
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Teşekkür ederim sağ olun. Hayırlı işler dilerim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
22.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok başaralı bir performans elde edildi Araç 3.0 cc gibi oldu BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Seat
Mustafa A. Makina ateş ediyor artık Seat Leon 1.2 TSI - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Aracın performansı hissedilir derecede arttı. Ayrıca çalışanlar çok profesyönel. Verilen her kuruşu sonuna kadar hakediyorlar. Teşekkürler, ellerinize sağlık. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
03.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık aracımdan çok memnunum. BMW 5-Serisi 530i - 231Hp @250 Hp
23.02.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
X6 3.5d araç resmen çıldırdı.... eline sağlık ümit kardeşim... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Skoda
Şaban K. Aracım süperb daha atak olduğunu hissettim Alper kardeşim çok teşekkür ediyorum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Sabri K. Tek kelimeyle süper... Fiat 500L 1.3 MultiJet - 85Hp @110 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ferhat A. KESİNLİKLE ON NUMARA ALPER AKKOÇ ABİMİN ELERİNE SAĞLIK REMAPS. TEŞEKKÜRLER ARTIK YAZILIMSIZ LEON SÜRMEM MUHTEŞEM PERFORMANS MUHTEŞEM YAKIT AZLIĞI Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Arabam aslan oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederiz Audi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mehmet T. Yakıtta etkisi çok bariz belli oldu motor konusunda gerçekten farkını hissettiriyor teşekküler. Volkswagen Golf 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bu işin uzmanı ümit bey F30 316iye yaptırdım helali hoş olsun hepsine. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )