MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerek BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımızda yapılan işlemler sonrasında performans artışı ve yakıt ekonomisi bizi cok memnun etti ilgili bir işletme tavsiye ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Kia
Her arabama hiç tereddütsuz güç arrtırımını ümit doğan kardeşime uygulatıyorum bu lüksü bırakamıyorum sakin kullanımda yakıt kesinlikle daha düşük oldu ayrıca her an yaptiğı işin arkasında bir kurumla muattap olmak güven veriyor Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıç Mercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Jeep
Tek kelime ile ifade etmek gerekirse Bu işin Nirvana sı Remaps çok teşekkür ederim. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 250Hp @285 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Opel
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!! Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Kasım D. Çok teşekkür ederim aracım eskisinden iyi bir şekilde Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Devamını oku )
Ford
Süper bir uygulama bi araç canavarlasirmi 1de zor kalkış yapan araç rampada 2de kalkış yaparmi die sormayin vallahi kalkıyor umit beye teşekkürler iyiki bu konuda profesyonel birisi olup bana yardımcı olmuşsss Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
hani derler ya anlatılmaz yaşanır..aynen öyle..araçta ciddi değişim oldu..teşekkürler remaps.kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın içindeki uyuyan atlar uyandı, herkese tavsiye ederim, hiç düşünmeden yazılım yaptırsınlar farkı görecekler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Hyundai
Yaklaşık 40 bin km oldu uygulamayı yapalı ve aracımdan çok memnunum. Ümit beyin yaptığı uygulama sonrasında aracımın performansı maksimum hale geldi, emsallerinden çok farklı bir araç şuanda 2 bin motor araçlar dahi gaza dokunduğumda yetişemez oldu ve bunca yol yapmama karşı hiç bir sorunla karşılaşmadım. İşinin ehli olan Ümit beye teşekkür ederim. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Polo 11 - Mazot pahalıyken özellikle yakıt tasarrufundan yararlanmak ve arabanın seriligini , performansını arttırmak isteyenler hiç düşünmeden faydalanabilirler. Ümit abiye selamlar Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Ford
Aracımda çok güzel çekiş farkı var yokuşlarda yığılma yapmıyor bu işi ehline bırakın remaps a teşekkür ediyorum Ford Fiesta 1.4 TDCI - 70Hp @95 Hp
15.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim... Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Smart
Hemen her cesit araca uygulama yaptiklarini gordum hic tereddut etmeden aracimi teslim ettim, gercekten bu isin dogru adresi... Smart ForTwo 1.0i - 61Hp @67 Hp
27.06.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Afyonkarahisardan Ankara'ya ümit bey ile görüşmek ve yazılım için gittim aldığım tüm dizel araçlara remaps tercih ettim gayet başarılısınız Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Fevkalede mükemmel bütün araç tutkunlarına tavsiye ederim ilginiz için teşekkür ederim Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 130Hp @160 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgi,alaka,performans her şey 10 numara BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Burda eskittiğim ikinci 5.25d olucak deneyin torku hissedin BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Ş. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım özellikle bayi yetkilisi ÖZDEMİR beyden çok memnun kaldım kendisine teşekkürlerimi sunuyorum yakıt konusunda kara geçtim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )