MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Renault
Emre T. 80 ile zor çıktığım Adana Pozantı dağını 120 ile yarım gaz tırmandım bende bu kadar iyi bir sonuç beklemiyordum teşekkür ederim Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2021 ( Devamını oku )
Porsche
Ersin A. Yazılım çok güzel 10 numara fakat aracım durmuyor Porsche Cayenne 3.0 TDI - 240Hp @315 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Memnuniyet garanti,suan stg1 yeterli yakinda stg2 icin gelebilirim,araba ucuyor,ibre 263 de bitiyor devirden tahmini 270 goruyoruz :). BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Opel
On numara işçilik çok Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Ford
Hakan S. Aracımın performansında tatmin edici seviyede artış oldu Focusum daha güçlü, sürüşü daha keyifli bir araç haline geldi..Bir sonraki aracımı yine Remapsa getirmeyi düşünüyorum. Sakarya remaps şubesi Tarık Kıyar a teşekkür ederim. Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Kia
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan. Kia Sportage 2.0 CRDI - 184Hp @200 Hp
19.02.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Gayet başarılı. Üst devirlerde özellikle araç yavaşlamadan yola devam ediyor. Her daim ivmelenmesini koruyor. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
İlgi, alaka, verdikleri bilgiler ve işlerinde gösterdikleri özen son derece iyiydi. Yaptırmadan önce kafamda bir sürü soru işareti vardı. Acaba verdiğim paraya değecek miydi? Ama gerçekten değdi. Arabam bir başka oldu, kullanımı çok daha keyifli hale geldi. Elinize, emeğinize sağlık... Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Citroën
Aracımın çekişi performansı mükemmel Oldu herkese ısrarla tavsiye ederim . Amaç sadece sürat değil güç oda neden Bizdede olmasın dedim ve doğru adrese Gittiğimi şuanda daha iyi anlıyorum Teşekkürler REMAPS elinize emeğinize Sağlık..... Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus K. Aracım tam istediğim gibi oldu kafam rahat Yok hız azalması partikül tıkanması olmadı teşekkürler remaps Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
TR de teksin Ümit abi amaroğun hakkını verdim teşekkür ederim Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 258Hp @320 Hp
11.11.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Şerafettin K. Harika oldu doğrusu bu kadar fark edeceğini düşünmüyordum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Peugeot
Cem A. 208 1.4 Hdi 68 bg Herkese tavsiye ederim yakıt basarsan daha fazla basmazsan daha az yakıyor top speed deneme fırsatım olmadı ama ara hızlanmalar müthiş 60 /140 hızlanmayı anladık kardeşim 140 /180 km de atak varım diyor 170 km yi geçemiyordum Zülüm etmeyin kendinize şu üç günlük dünyada yazık böyle bişey yok Araba C segmenti oldu sanki 1000 devirden itibaren canlı atak Remaps Bursaya Şükranlarımı sunuyorum Salih beye ayrıca yakın ilgisiinden dolayı teşekkür ederim... Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
25.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Mehmet Muhsin Y. İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler … Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Beklediğimin üstünde verim aldım bir daha araba alsam onuda yaptırırım emek harcayıp bu yazılımı yaratanlara teşekkürler Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süper oldu elinize sağlık Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Volkan Z. Beklediğimin üstünde bir performans aldım. Remaps ailesine teşekkür ederim. Ayrıca Alper Akkoç’a çok teşekkür ederim Mercedes CLK CLK 270 CDI - 170Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali K. Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür ler Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Düzgün servisiniz, güler yüzlü ekibiniz ve profesyonel bilginiz için çok teşekkürler. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli hizmet, ciddi bir şekilde performans ve tasarruf ve tam güvence garantisi ile işinin arkasında bir ekip teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansından ve yakıt tüketiminin düşmesinden çok memnunum teşekkur ederim Volkswagen Polo 1.6 TDi - 105Hp @136 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Muhteşem oldu Nissan X-Trail 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )