MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Tekin Ç. Çok memnun kaldım Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat Z. türkiyede bu kadar yazılım firması varken remaps sı tercih etmekle en doğru kararı vermişim sorunsuz ve keyifli bir aracım var artık emeğinize elinize sağlık Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın çekişinde ciddi bir artış oldu yakıtta ise tasarruf inanılmaz Ümit beye teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Tereddüt ile yaklaştığım bir konuydu ancak ziyaret ettiğimde kurumsal oluşu ve hertürlü teknik ve mekanik bilgiye sahip oluşları, aldığım net cevaplar ve deneyimlemiş kişiler ile sohbet bana güven verdi ve hizmeti satın aldım. Ank-İst-Ank uzunyol ve şehir içi trafiğinde 1300km yol yaptım BMW X3 aracım kazandığı güç ve tork ile şimdi bana daha fazla güven veriyor. Geçmiş 110 000Km'yi geçmişte bıraktım. Arabam ile daha keyifli yeni bir 110000 için yollardayım. BMW X3 xDrive 20i - 184Hp @260 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ali A. Atmosferik motorum alt devirlerde daha iyi yakıt ekonomisi çok başarılı işinde uzman arkadaşlara teşekkür ederim BMW 3-Serisi 330i - 258Hp @278 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabama uygulanan yazılımdan çok memnun kaldım. Ancak dahada. Memnun olduğum konu ise insan kalitesi. Ekip çok samimi ve değerli. Teşekkürler Remaps... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Aracım Skoda rapid 1.6 tdi 90hp dsg rampada kalkış olsun sollamalarda dip gaz yapmaya ihtiyaç duyup öncesinde aracı hazırlamam gerekiyordu bu durum beni iyice rahatsız etmeye başladı sonra Ümit Doğanla tanıştık ve öncesi gerekli testleri ve kontrolleri yaptıktan sonra aracımı 145hp ye çıkardık ve şimdi inanılmaz keyif almaya başladım kanı olan arabama, araba diye binmeye başladım aklıma takılan nezaman bir şey olsa ararım yada yanına gitsem her zaman cevap vermiştir. Ümit doğan gerçekten Ankara’yı bırakın Türkiye’de 1 numara herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ediyorumda çevreme gönül rahatlığıyla güvenin arkadaşlar. Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp
28.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
9 aracıma yazılım yaptırdım çok güzel iş çıkarıyor ümit doğan ve ekibine teşekkürederim ediyorum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapilan işlem beygir artışı idi. Yakitta azalma ve kesinlikle performans anlaminda bir artis yasandi. Ellerinize saglik. Daim olmaniz dilegiyle. Tesekkurler.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracimin hantalligi artik yok cok memnun kaldim herkese oneririm BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Harika geçen F16 yı geçtik BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım sizin sayenizde performansı oldukça arttı çok teşekkür ediyorum ve herkesede tavsiye ediyorum. Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum.. Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Araba hakettiği beygir ve tork’a ulaştı resmen Remaps İstanbul Bayisi Ahmet bey’e teşekkürler Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Celal U. Daha büyük başarılara imza atmayı gercekten hakediyorsunuz yüksel ustam dahil emeği gecen tüm personele tesekkür ederim remaps ailesi saygılar Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ali K. Çerçekten süper oldu bu kadarını beklemiyodum teşekkürler Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
18.03.2017 ( Devamını oku )
Jeep
Tek kelime ile ifade etmek gerekirse Bu işin Nirvana sı Remaps çok teşekkür ederim. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 250Hp @285 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )