MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Ömer A. Hissedilir sekilde performas artisi oldu Daha alt devirler kalabiliyorsunuz tavsiye edebilirim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ömer Ö. Hem yakit hem performans yonunden de cok memnunum. Ilginiz ve alakaniz icin cok tesekkur ederim. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Ali U. Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araçımın güçlendi ayrıca yakıt düştü hem güç hem yakıt düşüklügü daha ne olsun herkese tavsiye ederim..teşekkürler BMW 5-Serisi 530d - 211Hp @260 Hp
24.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım teşekkürler yazılımın tek adresi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
28.09.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Aracım üzerindeki hantallığı attı ve hiçbir sıkıntı olmadan sürüşümün keyfine bakıyorum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ferhat F. Alper beyin ilgi ve alakasından çok memnun kaldım. Aracım üzerindeki etkisinide zamanla daha iyi anlayacağım. Şuan için memnunum. Başka arkadaşlarımada tavsiye ettim. Selamlar Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Konusunda uzman ilgili personel. Tavsiye ederim. Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Bu işi hakkıyla yapan tek firma.. Ümit bey bir cerrahın hastasına gösterdiği hassaslıkta, araclara hassas davranıyor. Toplamda üç aracıma işlem yaptırdım üçündede %100 memnuniyet sağladılar.. bu yorumlarımı abartı bulanlara şunu diyeyim verdiği ücretin karşılığını alamayan varsa karşı karşıya konuşup uğradığı zararı karşılamaya hazırım Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
İsmail T. Aracın resmen ruhu değişti yapılan işlemden çok memnun kaldım serkan beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim herkeze tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
İlk kez böyle bir uygulama yaptırdım. Burada ümit beyin göstermiş olduğu ilgi ve alaka ile vermiis olduğu bilgi etkili olduğu. İyi ki de yaptirmisim. Arbamin gücü hissedilen derecede arttı. Memnun kaldim. Tavsiye ederim. Kesinlikle doğru adres. Teşekkürler ümit bey ve remaps Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
21.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
20.08.2017 ( Devamını oku )
Renault
Profesyonel hizmet, kalite ve güleryüz. Arabamdan aldığım haz da cabası. Teşekkürler Remaps Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.06.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Çok teşekkür ederim çok memnunum ;) Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Aracım 2016 model fiorino yapılan yazılım işleminden gayet memnunum performans ve serilik olarak aracın gerçek gucu ortaya çıktı bu işte emeği geçen umit beye çok teşekkur ederim remaps ailesinede Fiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gücü hissetmek çok güzel, elleriniz dert görmesin. Teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Uygulama sonrası çok ciddi performans artışı oldu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim. Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
05.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Opel
Etkin Alp U. Özdemir bey, gerek müşteriye yaklaşımı gerek bilgisi ile gayet iyi bir tuner. Kendisine saat fark etmeksizin uğraşıp isteğimi yerine getirdiği için teşekkürlerimi sunuyorum. Kayseri’de ki piyasanın ihtiyacı Remaps gibi bir tuning firması. Opel Combo 1.6 CDTI - 90Hp @90 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
Aracin performansi inanilmaz degisti elinize saglik Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )