MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kürşat K. Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.11.2020 ( Devamını oku )
Chrysler
Tavsiye üzerine geldiğim servisinizde beklentinin üzerimde ilgi ve alaka görmenin şaşkınlığını yaşadım. Aynı ilgi aracımın performansı üzerinde yapılan işlemde de devam etti. Herşey için teşekkürler. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp
18.10.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Samet Y. Aracimi bir daha yeniden sevdim. Gercekten fark edilir bir performans degisimi oldu. Gercekten yapilabilecek en dogru secimdi. Tesekkurler Chevrolet Camaro 2.0 T - 272Hp @310 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Seat
Mert Ç. Aracıma birkezdaha aşık oldum teşekkürler remaps Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @180 Hp
21.04.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba aracimiz mükemmel derecede daha hizli ve daha düşük yakit tüketimine sahip oldu teşekkürler Remaps Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
26.07.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performansı çok değişti ve yakıt bir litre civarında düştü gerçekten çok memmunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
10.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
2014 yılından beri aldığım tüm araçları ,yazılım olarak tercih ettiğim ümit doğan ve ailesine sonsuz teşekkürler ediyorum Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet B. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum çok aşırı fark ediyor Ben memnunum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık. Sizinle 2. Deneyimim.Aracım daha da keyifli oldu. Mercedes C C 250 - 211Hp @250 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Ford
Tmt İnşaat Elektirik İ. Emeğinize sağlık çok güzel oldu çok memnun oldum teşekkür ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Afyonkarahisardan Ankara'ya ümit bey ile görüşmek ve yazılım için gittim aldığım tüm dizel araçlara remaps tercih ettim gayet başarılısınız Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Aracın içinden bir canavar çıktı resmen ben bu kadar performans artışı göstereceğini beklemiyordum.Teşekkürler BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Araçların ruhuyla oynayan profosyonel bir ekip... Aracın motorunu yer gibi saçmalıklara bakmayın. 80000 km sürdüm, yok böylesi keyif ve ekonomi... Hem yapılan işlemin temizliği, hem güleryüz. Teşekkürler Ümit Bey. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Gücü hissetmek çok güzel, elleriniz dert görmesin. Teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
177 bindeki 2012 F10 için işlem yapılmadan önce aracın incelenmesi arızalarının belirlemesi ve mekanik olarak düzeltilerek bilinçli islem yapılması müşterilerine ve işlerine ne kadar önem verdiklerinin zaten göstergesi... her tabelasında chip tuning yazan ve Ezbere her araca aynı işi yapanlardan kacinin. Sonuç ise muazzam 225 bg 448Nm tork bu 1700 kiloluk makina için tatminkâr...(= İstanbul Remaps olarak Ahmet Bey ve Kerem beyin ilgi ve bilgisini tecrübe etmeniz dileğiyle, yolda görüşmek üzere... BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Başarılı güvenilir üstüne kimseyi tanımam Mercedes S S 350 CDI - 235Hp @290 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )