MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Aracımda inanılmaz bir değişiklik oldu bundan sonra yazılımsız araç kullanmamayı düşünüyorum alt devirler çok iyi canlandı herkese tavsiye ederim. Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bundan önce VW servisi tarafından dizel skandalı kapsamında yazılım güncellemesi yapılmış ve aracın tüm motor değerlerine ayar çekilmişti. Kanımca haksızlık olan bu durum giderilmiş oldu. Aracımın daha çevreci hale geldiğini de belirtmek istiyorum. Allah razı olsun. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
21.02.2017 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle yapılcak olan yazılım hakkında pekte bir bilgim yoktu hatta ön yargılarım vardı arabaya zarar verirmi vs fakat yaptırdım ve şuan çok memnunum hem yakıt hemde performansta inanılmaz bir değişim oldu herkes gönlü rahat bir şekilde remapsı seçebilir . BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Harikasınız aracım değişiyti Porsche gibi oldu çok eğlenceli teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
235 hp bir canavar yarattiginiz icin emegi gecen herkeze tesekkur ederim. Turkiyede teksiniz... BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
Ford
Emir Han K. Basarili islem Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Nissan
Sorunsuz hızlı hizmet Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo - 160Hp @190 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Opel
Opel Antara aracıma yaptırdım.Yakıt cok düştü,performans cok iyi ,daha önce yaptırmadıgıma pişman oldum.tavsiye ederim. Opel Antara 2.0 CDTI - 170Hp @195 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sorunsuz kaliteli hizmetin adresi Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
12.02.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Egsozcu C. Anlatılmaz yaşanır :) teşekkürler remaps Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 127Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim. Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp
25.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim. Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Suzuki
Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı hissedilir derecede düştü. Hala bu duruma şaşırıyorum. Tabi seri kullanımda da normal olarak artış söz konusu. Performans şu anda öncekinden çok daha iyi. Arabam kendine geldi resmen. Çok memnunum. Keşke daha önceki arabalarımada yaptırsaydım. Çok şey kaçırmışım. Herkese tavsiye ederim. Remaps’e teşekkürler. Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet - 140Hp @165 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Opel
Öncelikle Sayın, Ümit Doğan beyfendiye sabrı ve yakın ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Aynı alanda farklı bir yere yaptırdığım ve hiç memnun olmadığım uygulama sonrası kendisiyle tanıştık iyiki de tanımışım kendisini 2017 crossland x excellence aracımı resmen yeniden programladı Allah razı olsun çok memnun kaldım çekiş çok güzel, yakıt çok güzel, en önemlisi beyfendi ekip arkadaşları ve kendisi çok güzel insan bu kadar güzellikten ve Profesyonel çalışmadan 1. Sınıf iş çıkıyor kesinlikle tavsiye ediyorum. Hiç tereddüt etmeden gönül rahatlığı ile işlemlerinizi yaptırabilirsiniz. Saygı ve sevgilerimle Opel Crossland X 1.6 BlueHDI - 100Hp @130 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Nazmi A. Çok memnunum ellerinize sağlık. İlgi alaka ve sunduğunuz hizmet için teşekkürler:) Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
03.05.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )