MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. Saygılarımla Volkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
26.08.2017 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus K. Aracım tam istediğim gibi oldu kafam rahat Yok hız azalması partikül tıkanması olmadı teşekkürler remaps Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimin ellerine saglik aracim acayip oldu 520 320 leri geride birakiyorum eline emegine saglik. Seat Leon 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
BMW dizel X3 için uygulama yapıldı gerçekten başarılı BMW X3 2.0d - 177Hp @210 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
Audi
Tum araclarimda oldugu gibi bunda da cok memnunum. Islem sonrasi Kayseri'ye nigde otobanindan donusumde 300 bg lik Panamera ile resmen dalga gectim. Umit Bu isin Zirvesini temsil ediyor. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
11.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Gercekten isinin arkasinda duran yaptigi isi cok guzel yapan biyer cok memmunuz cok tesekkur ederim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Melih B. Gerçekten mükemmel Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Remaps bir numara ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum , aracımdaki performans artışı ve yakıt tüketiminden çok memnunum teşekkür ederim Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Talip E. Samimi ve bi o kadarda güler yüzlü erzurum remaps ailesine kaliteli yazılım ve uzman hizmetleri için çok teşekkür ederim ellerine emeklerine sağlık.. Bu yazılımı yapmayı düşünen burada bu yazımı okuyan bireylere mutlaka yaptırmalarını tavsiye ederim hem aracınızı hemde cebinizi rahatlatın.. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
20.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Ford
Nihat O. öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim... Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı arttı Torku yükseldi Ve Yakıtı azaldı Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşi her zaman uzmana bırakın diye boşuna dememişler. Bilgi ,ilgi, alaka,yönlendirme çok iyi. Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
Opel
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. Teşekkürler Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ankarada değil türkiyede yazılım üzerine remapsın üzerine yazılımda başka tanımam bütün araćlarıma yazılı remaps ta yaptırıyorum on numara beşyıldız elinize sağlık BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ekibin guler yuzlu olmasi ekstra bir performans astraj 95 hp 115 hp olmasi aracin hantalligi ortadan kalkti cok tesekurle remaps. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
Ford
Vera S. Yazılım yaptırılıcak en doğru adres Remaps zonguldak ellerine sağlık Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Arabamı satmak üzereyken remaps'i duydum. Az yakan, çok daha hızlı olan bir arabam oldu. Araba adeta kişilik değiştirdi. Teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )