MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Iveco
Çok memnun kaldık iyiki size gelmişiz Iveco ECODaily 2.3D - 146Hp @180 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ali K. Çerçekten süper oldu bu kadarını beklemiyodum teşekkürler Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
18.03.2017 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet B. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum çok aşırı fark ediyor Ben memnunum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Elinize saglik daha onc e yaptirdik memnun kaldık şimdi gene yaptırdık gene memnunuz BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Opel
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!! Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Polo 11 - Mazot pahalıyken özellikle yakıt tasarrufundan yararlanmak ve arabanın seriligini , performansını arttırmak isteyenler hiç düşünmeden faydalanabilirler. Ümit abiye selamlar Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bu yapılan 3. aracım ellerinize sağlık.. Allah başarınızı daim eylesin... Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Opel
Metin G. Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp
11.06.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ümit abi ve ekibine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim başka adreslerde macera aramaya gerek yok Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
21.01.2024 ( Devamını oku )
Fiat
Kadri G. Araç inanılmaz bi şekilde yakıtı ve gidişi değişti herkese tavsiye ederim bilseydim 1 yıl önce yaptırırdım Fiat Doblo 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp
01.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;) BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Kerem T. Merhabalar, yakıtta pek bi değişim yok ama performans olarak araçım daha iyi konuma geldi. Emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli hizmet, ciddi bir şekilde performans ve tasarruf ve tam güvence garantisi ile işinin arkasında bir ekip teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Audi
Arabasıyla heyecan yaşamak isteyen Remaps'a gitsin. Ümit, Arda ve Gökhan kardeşime gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Audi A8 3.0 tdi Remastan sonra dahada keyifli bir hale geldi... Audi A8 Uçuyor adeta.... Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
Araba tek kelime ile harika oldu... Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Çok teşekkür ederim çok memnunum ;) Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracım önemli derecede güç ve performans sahibi oldu.Vermiş olduğum para sonuna kadar helal olsun.Herşeyden önce ilgi alaka hürmet çok güzel müşteri memnuniyeti süper. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Ercan D. ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )