MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabanın bütün hantallığı gitti ilk defa yazılım yaptırdım cok memnun kaldım. Mercedes CLA CLA45 AMG - 360Hp @400 Hp
02.04.2020 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım tekrar teşekkür ediyorum, Herkese tavsiye ediyorum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Kia
Yunus Ö. Aracın yazılım yükleme işleminden sonra seri kalkışlar ve istikrarlı hız limitleri elde etmeye başladım.Benim için en önemli olan hız limütörünün kaldırabilmeleridir.Yakıt sarfiyatı da ciddi anlamda düşüş gözlenebiliyor.Gerek ümit bey gerek ismail ustam yükleme öncesi ve sonrası çok ilgililerdi.Şiddetle tavsiye ederim Kia Optima 1.7 CRDI - 136Hp @160 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan işlemden çok memnunum. Remaps ı tercih ettigim için çok memnunum. Ben tavsiye ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Audi
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Renault
Ödeme sistemi ve yazılım olarak güven veren bir firmasınız. Kerem Bey çok ilgili alakalıydı. Elinden geldiği kadar samimi ve dürüst yaklaşımıyla yardımcı olduğuna İnanıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Hayırlı işler, saygılar. Erbil Arslan Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
11.03.2018 ( Devamını oku )
Audi
Mukemmel bilgisi, engin tecrübesi, ellerine sağlık Kral Adam Ümit Doğan Audi TT S 8J - 2.0 TFSI - 272Hp @300 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Dodge
Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler. Dodge Journey 2.0crd - 140Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Doğan Otobüs İ. Duman atma problemim çözüldü, arabanın çekişi arttı. Teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
1 eylül tarihinde aracıma yaptırdım ve bende merak konusuydu Nasıl olacak diye uzun yolda farkı hemen hissettirdi yakıt konusunda sakin kullanımda memnun edici ama performans artışı tahrik edici faktör olduğundan basmamak elde değil velhasıl tahminlerimden daha iyi sonuçlar verdi Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Su ana kadar kendi 2 aracım olmak üzere arkadaslarımın da araclarını yaptırdım toplamda 6 olmuştur hiç bir olumsuzluk yasamadım kesinlikle müşteri memnuniyeti herşeyden önce önplanda tutulan kurumsal bir firma ahmet beyin tecrübesi kerembeyin sempatikligi güleryüzlülüğü yakışıklığı firma yüzü olarak super ve ikisininde pozitif enerji dolu olmasıyla birlikte muhteşem olmuş tebrik ederim iyi ekip iyi işler demek :)))) Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Devamını oku )
Audi
Selçuk A. Q5 2.0 TFSI aracıma uyguladık sonuç bariz bir performans artışı ve şehir içi kullanımda 1 depoda ortalama 100 km civarı fazla yol yapmaya başladı, çok memnunum, teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. Audi Q5 2.0 TFSi - 211Hp @260 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :) BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )