MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Peugeot
Remaps chiptuning den yaptırdığım uygulamar profesyonel olarak 10 numara yapılmaktadır Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
13.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )
Audi
Önce biraz tedirgindim ama ekip gerçekten profesyonel ve çok ilgililer. Yapılan işlemde gayet başarılıydı. Aklıma sonradan takılan merak ettiğim konularda da gayet ilgililerdi. Teşekkğr ederim Audi A5 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın içinde bi canavar varmış ümitbeyin sayesin de öğrenmiş olduk kaliteli düzgün ve nazik hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yunus D. Yaptırmadan önce 1.4 TSyi Passatla 1.6 dizel Passatım'la performans yarışı nda geride kaldım bu biraz gücüme gitti neye mal olursa olsun yaptıracağım dedim ve yaptırdım Tek kelimeyle mükemmel oldu tebrik ederim sizleri Hem yakıtta hemde performans da kesin çozüm aldım tekrardan teşekkürlerimi sular başarılarınızın devamını delerim... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Remaps ta Benzinli Turbo ve Benzinli Atmosferik ve Diesel Turbo 3 Aracıma Yazılım Chip Tuning Uygulattım Yakıtımda Düşüş Oldu ve Performansım Artı Teşekkürler Audi A4 1.9 TDi - 130Hp @175 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Arabaya bindiğimi hissettim. Gerçekten çok başarılı. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aşkın Y. mükemmel bir uygulama Teşekkürler Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
22.11.2017 ( Devamını oku )
Kia
Yazılım için 2. Kez Remaps tercihim oldu. Bu sektörde lider diyorum. Ekonomi ve performansı GARANTİLİ hizmet olarak almak isteyenlerin tek adresi. 165ps 380 tork tatmin ediyor. Eco sürüş modunda da tasarruf ederek yüzünüzden gülümseme eksik olmuyor. Teşekkürler REMAPS. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Kia
Her arabama hiç tereddütsuz güç arrtırımını ümit doğan kardeşime uygulatıyorum bu lüksü bırakamıyorum sakin kullanımda yakıt kesinlikle daha düşük oldu ayrıca her an yaptiğı işin arkasında bir kurumla muattap olmak güven veriyor Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ellerınıze saglık en ucuz guc ve az yakıt sıstemı BMW X5 3.0sd - 286Hp @350 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim. Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp
25.06.2015 ( Devamını oku )
Renault
Ümit doğan abi oldukdan sonra her türlü güvenebilirsiniz bu zamana kadar ümit abiyle tanışmadığıma pişmanım keşke önceden tanısaydım Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle merhaba aracımız orjinal yazılımı ile ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok yavaştı ve çok yakıt yakıyordu çünkü sürekli gaza basarak gidiyordum remaps a geldikten sonra aracımın ilk kalkışı ve ivmelenmesi çok daha hızlandı ve daha az gaz pedalına basar olduk ve daha az yakıt yakıyor aracım ellerine sağlık başarılarının da devamını dilerim iyi çalışmalar Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
13.03.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Düzgün servisiniz, güler yüzlü ekibiniz ve profesyonel bilginiz için çok teşekkürler. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok teşekkürler süper oldu Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
08.02.2018 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Audi
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin.. Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Araç şahlandı diyebilirim. Yakıt yaklaşık 1 lt kadar düştü. Teşekkürler Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Cemil O. Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü. Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :)) Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
01.07.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Evet 2006 jeep grand cherokee 3.0 cdr turbo aracıma yazılım yapıldı kalkışta pek anlamadım farkı sürat yapınca hissediliyor belki aracın kasası ağır olduğundan biraz geç anlaşılıyor uzun yolda test edeceğim arkadaşlar çok ilgili ve ümit beyin küçük köpeği şeftali çok cana yakın hepinize teşekkür ederim Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp
13.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aldığım her aracıma remaps yazılım uygulattırıyorum.tereddüt etmeden güvenerek gittiğim bir firma BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
13.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )