MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Landrover
Köksal K. Range Rover 3000TDV6 Vouge marka aracımın resmen havası değişti. Ellerine sağlık Landrover Range Rover 3.0 TDV6 - 258Hp @300 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Remaps gerçekten bu işi çok iyi biliyor ! Chevrolet Cruze 1.6 R4 - 124Hp @136 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Okan T. 520i alip 530 ları geçmek için yapılmış bi yazılım resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
05.03.2019 ( Devamını oku )
Renault
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Üç aracımdan da de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yoktur. Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemden çok memnun kaldım..Bu derece fark edeceğini sanmazdım..Teşekkür ler… Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok güvenli bir şirket ve servis on numara ! Arabamdan aldım performansından cok memnun kaldim ve haftaya amarok da yapdiracağım emeklerine Salik olsun Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Ümit Ustam ve ekibine teşekkür ediyorum gayet güzel ve performanslı herkese tavsiye ederim. Audi A4 2.0 TDI - 120Hp @185 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
9 aracıma yazılım yaptırdım çok güzel iş çıkarıyor ümit doğan ve ekibine teşekkürederim ediyorum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burada yapılan 3. Aracım. Her birinden ayrı ayrı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Chiptuning te tartışmasız tek adres. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kudret Ç. ARACIM DAHA ATAK VE DINAMIK BENCE YAZILIMDA TURKIYEDE UZERINE YOK ARACA HIC ZARAR VERMEYEN BIR TEKNIK TEBRIK EDIYORUM Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Devamını oku )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, 2005 model touareg 2.5 tdi aracımı aldığıma çok pişman olmuştum , performansı, yakıt değerleri beni ziyadesiyle üzmüştü. Remaps te yaptırdığım uygulamadan sonra aracımı tanıyamadım performansı mükemmel oldu vites değişimleri çok seri oldu ve yakıt değerleri %20 oranında düştü, teşekkür ederim Remaps Ümit Doğan , ellerine sağlık Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum Remaps bu işi biliyorum teşekürtler BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Oncelikle hizmet veren arkasalarin misafirperverligi ve guler yuzlu olmasi cok guzel.yaptiklari iste iyi ve kendilerinden emin olmalarida cok onemli.yapilan istende memnun kalinca baska ne denebilirki.cok tesekkurler bana aracimin nekadar guclu bir performansa sahip oldugunu gosterdiginiz icin ;) Peugeot 308 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Furkan T. Çok memnun kaldım gazı ayağımda hissediyorum alt devirler dolu dolu oldu özdemir bey de baya ilgili teşekkürler. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Çok ilgili ve samimiler kısa sürede işlemi bitirip hazır hale getirdiler. Sıkıntısız kullanıyorum performans yeterli yakıt 1lt kadar düştü. Herkese tavsiye ederim. Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
Audi
Yazılım yükleme işi kısa ve sorunsuz, araç performans artışı kayda değer, fiyat gayet makul. Daha ne olsun :) Teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sagliksiz hissi vermiyor. Trafikte istediginiz arabayi sollayabiliyorsunuz. Deli gibi basip(ben yaptim siz yapmayin hiz duygusu kalkiyor iyi degil fazla hiz) bir depoyla 800 km gidince mutlu ediyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )