MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Burak Ç. 2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Aracımın ayarlarını bilimsel kriterlere göre saatlerce hesaplamalar yaparak ve test ederek yapan işinin uzmanı Ümit Doğan beye çok teşekkür ederim. Fiat Doblo 2.0 Mjet - 135Hp @190 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Remaps ailesine teşekkür ederim. Hem ilgili hem de bilgililer. Uygulamadan son derece memnunuz. Audi S3 8P - S3 2.0 TFSi - 265Hp @300 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp
07.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa G. Erzurum Remaps serkan beye çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @205 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
SsangYong
Murat K. Kalkışlar vites geçişleri ve arabanın gidişi çok iyi oldu teşekkür ediyorum SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
04.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın içinden bir canavar çıktı resmen ben bu kadar performans artışı göstereceğini beklemiyordum.Teşekkürler BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Smart
Hemen her cesit araca uygulama yaptiklarini gordum hic tereddut etmeden aracimi teslim ettim, gercekten bu isin dogru adresi... Smart ForTwo 1.0i - 61Hp @67 Hp
27.06.2015 ( Devamını oku )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tarkan K. Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
M.akif T. Kısa ve öz 150 ps lik leon kadar kaçıyo nokta Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
18.07.2018 ( Devamını oku )
Landrover
Profesyonel ekip. Ne yaptığını bilen bir anlayış. Müşteri odaklı. Nadir firmalardan. TEŞEKKÜRLER. Landrover Range Rover 2.7 TDV6 - 190Hp @240 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan Stage1 yazılımdan oldukça memnunum, 150hp 320nm net güç ve tork elde ettik. Sürüş esnasında oldukça memnun edici, Arabamı sevmeye başladım. Yapılan işlemler ve samimiyetli yaklaşımlarından dolayı Ümit Doğan ve ekibine teşekkür ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Fatih C. 130 hp olan yeni Peugeot 508 aracım yapılan yazılımdan sonra 160 hp ye yükseldi performansına doyum olmuyor açıkçası böyle bir değişim beklemiyordum. Spor moda almıyorum bile aracımı .Yanıtta artış beklerken yüksek devirlerde aksine inanılmaz tasarruf sağlıyor .Her kesin de dediği gibi işi uzmanına bırakın .Teşekkürler Remaps Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Jeep
Once acaba aracima birseyler olurmu diye endise ediyordum,simdi ise keske daha once yaptirsaydim diyorum. Cok memnum kaldim sinifindaki bir cok benzinli veya dizel araci ara hizlanmalarda geride birakiyorum. Sagolsun motor durumum cok iyi oldugu icin istegim uzerine Remaps 156 hp 390 tork yapti aracimi Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Passat aracıma yazılım yaptırdım gayet memnun kaldım aracın hem yakıtı düştü hem çekişi arttı tavsiye ederim Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mükemmel...Çok memnunum bundan sonra her aracımda Ümit Bey in yanındayım...Tüm çevreme şiddetle öneriyorum...Ekibine de ayrıca teşekkür ediyorum.... Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Renault
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Levent Ş. Remaps dan Sonra Aracımın Performansından son derece memnun kaldım. Remaps Kayseri deki Uzman Ekibin ilgi ve alakasın dan son derece memnun kaldım. Aracımı güven içerisin de kendilerine gözüm kapalı teslim ettin. Aynı hassasiyet te ve pırıl pırıl teslim aldım. Teşekkürler Remaps Kayseri. Teşekkürler Remaps, Adınız güvenilir eller de. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Verdiğiniz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim BMW 7-Serisi 740D - 320Hp @360 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )