MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Aracımda ciddi bir performans artışı oldu,gerçekten çok memnun kaldım.Amarok sahiplerine tavsiyem hemen yaptırın hem performans hem yakıt farkı göreceksiniz.Ayrıca Remaps bünyesinde bulunan bana tavsiye eden Serkan Kapısıza çok teşekkür ederim. Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 122Hp @185 Hp
17.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Mükemmel sonuç ve çalışma ortaklığı herşey için teşekkürler BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Audi
Veli E. Uygulamınız çok beğendim herkezede tafsiye ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle çok profosyonel bir firma ve yaptığınız işler süper yaptığınız işler diyorum bugüne kadar 6 aracıma uyguladınız Mercedes GT AMG GT S - 510Hp @570 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tuncer A. Arabanızı daha çok seveceksiniz Volkswagen Golf 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araştırmalarımdan sonra remaps te karar kıldım verdigim karadan dolayı kendimi muhteşem uyguladan dolayı ümit kardeşimi kutluyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aşkın Mustafa G. Merhabalar , sevgili arkadaşlar ben 2014 1.4 tsi 125 hp dsg bmt Passat aracı olan Remaps kullanıcısıyım . Yalana abartıya gerek yok Yazılım yaptırmak ilk başta korkutucu geldi araç otomatik yeni motor ama aracımdaki o hantallık yakıt bazen can sıkıcı oluyordu . Yurt dışında bu araç 169 160 150 hp olarak farklı ülkelerde var .sonunda karar verdim yaptırmaya Afyonkarahisar da yaşıyorum fiyat araştırması yaptım çwvre illerde 500 tl ye bu işi yapan var doluu piyasada Remaps den fiyat aldım piyasaya göre pahalı idi. Sadece denemsk isdedim paramı isdddiğmde geri alacağımı biliyordm . Aracım suan soft stage 1 155 hp gerçekden süper fark var 1 seneyi heöen hemen geçdi şeytan kulağına kursun hiç bir sıkımtı yok samimiyetime inanın . Atarlar demiş ya pahalıysa vardır hikmeti :) Teşekkürler Remaps teşekkürler Ümit Özen Otomotiv. Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
23.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan işlemden çok memnunum. Remaps ı tercih ettigim için çok memnunum. Ben tavsiye ediyorum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa G. Erzurum Remaps serkan beye çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @205 Hp
22.08.2019 ( Devamını oku )
Seat
Ahmet C. Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
07.01.2022 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Serkan M. 250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Ali U. Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Recep A. Uygulama cok iyi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Oğuzhan A. 1.6 dizel kıvamına geldi:) Yakıt tüketimi sakin kullanımda fabrika verilerini yakalayabiliyorum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Emrullah S. remaps e araştırmalarım sonucu beni memnun kaldığım sonuca götürdüğü için teşekkür ederim Yapılan işlemden gayet iyi sonuç aldım. Peugeot 307 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
25.01.2018 ( Devamını oku )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
26.01.2017 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Kazım Ö. Yüksel usta sayesinde rahata kavuştum müşteri memnuniyeti super Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )