MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Çok başarılı Teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
14.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin edici Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Erdem S. Çok başarılı teşekürler erdem bey teşekkürler remaps Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 75Hp @95 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat T. Trabzonda tek gercek alper akkoc Adamliginla isinle en iyisi tek kelime Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bmw F33 Aracıma stage 1 yazılım uygulandı.Gözle görülür şekilde performans artışı ve yakıt tasarrufu elde ettim.Remaps ailesine ve Ümit beye teşekkür ediyorum. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
14.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
Cemal Ü. Kayseride Bmw f10 520i aracıma yaptırdım çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Diğer araçlar nasıl oluyo bilmiyorum ama kendi aracım çok iyi oldu. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
F10 kasa 5.20i aracıma stage1 yazılım yaptırdım. Hem çok yardımcılar hem de sorunsuz yaptılar. Tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
vw passat aracıma yazılım attırdım verim çok iyi oldu yakıttada düşme oldu memnun kaldım zaten bu işi sadece remaps ümit doğan teşekkürler hayırlı işler dilerim Volkswagen Passat 1.9 TDi - 130Hp @165 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın hızlanma ve performans yönünden çok iyileştiği fark ediliyor.Ayrıca yakıt tasarrufuda yanında.Teşekkürler Remaps. Renault Megane 1.5 DCI - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Bence çok başarılı Porsche Cayman 2.0T - 300Hp @350 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araştırmalarımdan sonra remaps te karar kıldım verdigim karadan dolayı kendimi muhteşem uyguladan dolayı ümit kardeşimi kutluyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Fiat
Ilkay K. Çok memnun kaldım. Ayrıca TRabzon bayi Alper beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Güler yüzlü işletme. Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Devamını oku )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Gökhan H. Uygulama yazılım tüm işlemler sorunsuz yapıldı çalışan arkadaşların eline emeğine sağlık.gulet yüzlü sıcak kanlı olmaları ayrıca bir memnuniyet yarattı bende.tesekkurler Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bir olumsuzluk yok gibi genel olarak gayet iyi memnunum diyebilirim Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Landrover
Yillardir hemen hemen her aracima yazilim yaptirdim ancak ilk defa böyle profosyonel bir ekip gördüm.Yazılım zaten başarılı araç çok güzel oldu gaz yemesi rahatladı akıcı bir şekilde gitmeye başladı , başkal firmaların “ Bu araçta partikül fiiltre yok duman atar..” diyerek cesaret edemediği yazılımı siz olurmu öyle şey diyerek problemsiz yaptımız ..müthiş güzel oldu AMAA asıl önemli gördüğüm şey çalışanların müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve nezaketi.. maalesef piyasada çakal çok !! Sizler bu işi iyi yapıyorsunuz TEBRİKLER Landrover Range Rover 3.6 TDV8 - 272Hp @310 Hp
16.03.2018 ( Devamını oku )
Iveco
Çok memnun kaldık iyiki size gelmişiz Iveco ECODaily 2.3D - 146Hp @180 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı arttı Torku yükseldi Ve Yakıtı azaldı Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Harika geçen F16 yı geçtik BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Daha aktif ; atak bir aracım var. Başarılı bir uygulama ; teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Renault
Yazılım sonrası gerçekten çok fark etti arabam daha keyifli hale geldi ve çok güzel ilgilendiler teşekkür ediyorum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
Ford
Gülkar G. Gayet Memnunuz Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Citroën
1600 Motor dizel otomatik araçların hepsinde olan sıkıntı 110-115 beygir olmasından kaynaklı hantal kalmaları. Sırf bu sebepten sıfır aldığım aracımı ilana koyup satacakken şans eseri Ümit beyi buldum. Aracımı alır almaz getirip yaptırmadığıma bin pişmanım. C5 şimdi araba oldu. Özellikle uzun yolda müthiş performansın yanında yakıttan tasarruf sağlaması insanın dahada hoşuna gidiyor. Ümit bey işinin ehli beyefendi bir kişi. Aracımı teslim ettiğimde içinize sinmezse, hoşunuza gitmeyen en ufak bir şey olursa açıklama yapmanıza gerek yok aracınızı anında fabrika ayarlarına döndürüp paranızı iade ederim dedi. Böyle bir tavır karşısında bundan sonraki aracım ne olursa olsun ilk uğrayacağım yer Remaps Ümit beydir. Elinize sağlık çok teşekkür ederim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )