MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Renault
Sami S. Aracın içinden bir canavar çıktı. Sürüş keyfi kat kat arttı. artık aracı yavaş süremiyorum o güç beni çok etkiliyor Renault Laguna 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Her aldığım aracıma güvenle yüklenen remamps yazılımla hiç bir sorun yaşamadım ilgilerinden dolayı ahmet ve kerem beye cok reşekür ederim Mercedes E / E Coupé E 250 CDI - 204Hp @240 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle yazılım yaptırmadan ömce çok düşündüm aracıma zarar verirmi ilerde bi problem yaşarmıyım diye ama bu işte en iyi olan remapsa yaptırdım bmw 116d ve 520i araçlarımıza ve oldukça memnunuz kesinlikle iki aracında kaderi değişti ümit doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan A. Güzel işçilik mükemmel performans. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
14.11.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Mehmet Muhsin Y. İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler … Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Oğuzhan A. Profesyonel ekip.Kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti Ellerinize saglik Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
İşinin en iyisi Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
19.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Renault
Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum , aracımdaki performans artışı ve yakıt tüketiminden çok memnunum teşekkür ederim Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın yakıt ve serilik anlamındaki performansı cok iyi, iyiki Ankara’dasınız, tsk ederim Volkswagen Tiguan 1.6 TDI - 115Hp @150 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
BMW dizel X3 için uygulama yapıldı gerçekten başarılı BMW X3 2.0d - 177Hp @210 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Memnuniyet seviyem 10 üzerinden 12 oldu BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Seat
Remaps ankara ümit doğan başta olmak üzere yardımcı olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum düşük her devirde ciddi güç artışı oldu 1.4 tsi 125 lik araçlar için süpriz beygirlere ulaşılabiliyor remapsta bunun en doğru adresi Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
16.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2014 yılından beri aldığım tüm araçları ,yazılım olarak tercih ettiğim ümit doğan ve ailesine sonsuz teşekkürler ediyorum Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
9 aracıma yazılım yaptırdım çok güzel iş çıkarıyor ümit doğan ve ekibine teşekkürederim ediyorum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
Seat
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Hyundai
Harun K. Merhabalar. 2016 tucson 1.6 Tgdi aracıma yazılım attırdım. performansı daha iyi oldu çok memnunum teşekkürler Remaps Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
TÜRKİYEDE TEK DİYEBİLİRİM.....! Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
5 tane aracimi goturdum x6 3.5d 381hp yaptik bekledigimin ustunde bir performans aldim tesekkurler Umit Dogan. BMW X6 X Drive 35d - 286Hp @340 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
Aracıma uygulanan yazılım sayesinde ekonomik kullanımdaki hantallık son buldu.Performanslı kullanımdan da oldukça memnunum. Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )