MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
Opel
Benim aracım zaten yer uçağı idi savaş jeti oldu daha yeni 3-5 ay geçsin deneyimlerimi tekrar paylaşırım Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
29.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ankara da yazılım yapılacak tek yer. (3. Kez memnun kaldım)Kesinlikle problem yaşamazsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Ümit bey ve ekip arkadaşlarının ilgisi mükemmel işlerinde çok profesyoneller her sorununuzun cevabını alıyorsunuz. Aracınızı ümit beye tek bir soru işareti olamadan teslim edebilirsiniz c200d aracımı uygulama sonrası çok farklı bi noktaya ulaştı. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
15.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Devamını oku )
Peugeot
Araba tek kelime ile harika oldu... Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. Aracımdan çok memnun kaldım zonguldak remaps işini iyi biliyor yüksel özel e ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracıma yapılan Yazılımdan sonra performansı arttı, çok memnunum yapılan hizmetten çok memnun kaldım. Remaps personeline çok teşekkür ederim. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
13.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Hasan A. Anlatmaya gerek var mı? Fark ortada siz siz olun remaps'dan şaşmayın... BMW 5-Serisi 535d - 286Hp @360 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapilan işlem beygir artışı idi. Yakitta azalma ve kesinlikle performans anlaminda bir artis yasandi. Ellerinize saglik. Daim olmaniz dilegiyle. Tesekkurler.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
Stage 2 yazılım yapıldı yakıtım ciddi oranda düşüş sağladı performansı felakettt derecede yükseldi teşekkürler remaps elinize emeğinize sağlık. Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
memnuniyet 100%. Tavsiye ederim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Seat
Mert Ç. Aracıma birkezdaha aşık oldum teşekkürler remaps Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @180 Hp
21.04.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Habbaş F. Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
06.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır. Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Sonuçtan memnunuz , teşekkürler . Mercedes CLK CLK 200 K - 163Hp @197 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sorunsuz kaliteli hizmetin adresi Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
12.02.2018 ( Devamını oku )
Opel
Adem D. Merhabalar, yazılım güncellemesinden genel olarak memnunum performans ciddi oranda arttı diyebilirim araç özellikle yüksek viteslerde kolay kolay bayılmıyor yakıt ortalamam şehir içinde yaklaşık %10 gibi arttı (4,5 olan ortalama 5 lt) fakat performans artışına göre önemsenecek bir durum değil bence, uzun yolda bu fark çok daha azallıyor, problem olarak ilk zamanlar özellikle 5. Viteste 1700-2000 devir aralığında araçta silkeleme problemi yaşadım enjektör temizleyici kullandıktan sonra düzeldi fakat araçlar 10 yaş ve üzeri olduğundan Egr balfini de temizletmek gerekiyor diye düşünüyorum Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )