MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Nissan
Yapılan işlemden sonra aracımda performans artışı ve yakıt tasarrufundan çok memnunum yokuşlarda aracın performanstan düşmesi geçti araç artık gaz zoruyla değil kendi akışıyla gidiyor bu benim kendi aracım olarak 3. Yaptırdığım araç Remaps ailesine teşekkür ediyorum Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo - 160Hp @190 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
polo 1.2 tdi bluemotion aracimda performans yazılımı islemi yapıldı inanılmaz sekilde farkettigini soylemeliyim hem cekis yonunden hemde yakit yonunden tesekkurler ümit doğan ve ekibine. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Cok kaliteli bir firma.Ahmet bey istanbul remaps a tesekurker Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
29.09.2019 ( Devamını oku )
Opel
Tesekkurler araba efsane oldu sayenizde Opel Insignia 2.8 T - 260Hp @300 Hp
23.08.2019 ( Devamını oku )
BMW
Halit Y. G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum Remaps bu işi biliyorum teşekürtler BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aşkın Y. mükemmel bir uygulama Teşekkürler Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
22.11.2017 ( Devamını oku )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Murat S. Herkesin hiç düşünmeden yaptırmasını tavsiye ediyorum. Remaps Bursa ailesine ve İlker bey’e ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Cemal Ü. Kayseride Bmw f10 520i aracıma yaptırdım çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Diğer araçlar nasıl oluyo bilmiyorum ama kendi aracım çok iyi oldu. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Serhat D. Yapılan yazılımdan çok memnun kaldım. Aracımın performansı çok net bir şekilde artmış. Çok teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Opel
Kesinlikle ekonomik kullanımda yakıt tasarrufu sağladığını ve performans kullanımında ise kendi motor havmi ve sekmentideki arabaların önüne geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim yaptıranların pişman olmayacağı bir uygulama tabiki şahsi fikrimdir Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
04.04.2016 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Gökhan H. Uygulama yazılım tüm işlemler sorunsuz yapıldı çalışan arkadaşların eline emeğine sağlık.gulet yüzlü sıcak kanlı olmaları ayrıca bir memnuniyet yarattı bende.tesekkurler Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim .. Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
Audi
Teşekkürler emeğinize sağlık çok memnunum Audi A4 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracın içinden bir canavar çıktı resmen ben bu kadar performans artışı göstereceğini beklemiyordum.Teşekkürler BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Opel
Yüksel Ö. Mükemmel bir performans Remaps bu işin Profesyoneli Opel Astra 1.4T - 120Hp @170 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps 'a yazılım attırdım 102 hp den 180 bg performans süper personel Güler yüzlü tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnunum, performans arttı. İlgi ve alakadan çok iyi.. tekrar teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Opel
Ümit bey işini profesyonelce yapan bir kişi.Müşteri memnuniyeti ve ilgi üst seviyede.Teşekkürler Remaps.. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Araba hakettiği beygir ve tork’a ulaştı resmen Remaps İstanbul Bayisi Ahmet bey’e teşekkürler Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
SsangYong
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
20.12.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
30.11.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ercan A. Araç gercek gücüne ulasti.Bursa remaps ilgilerinden dolayi teşekkür ediyorum. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
15.05.2017 ( Devamını oku )
Audi
artılar; tecrübe, profesyonel hizmet, iletişim eksiler; bence yok işlem sonrası dyno 'da baktırdım. işlem öncesi 225 hp işlem sonrası corrected power 290,7 hp işlem sonrası engine power 271,8 hp Audi A6 3.0 V6 TDi - 225Hp @275 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Herşey çok profesyonel. Arkadaşların araçlar hakkında teknik bilgisi çok yüksek. Mühendis seviyesinde konuya hakimler dolayısı ile çok güven veriyorlar. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Isuzu
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglik BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimin ellerine saglik aracim acayip oldu 520 320 leri geride birakiyorum eline emegine saglik. Seat Leon 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )