MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
5.20i aracıma yapılan yazılım sorunsuz . Çok memnunum.Ümit beye ve ekibine teşekkür ederim . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet B. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum çok aşırı fark ediyor Ben memnunum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Satmayı düşündüğüm aracıma yaptırdım. Resmen arabama aşık oldum. Ellerin dert görmesin Ümit Doğan. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emekli bir SAT. Olduğum dan beni tatmin edecek ( Power) gücü arabamda gördüm . Mutluluklar aramaya devam Diyorum Remaps de. Teşekkürler olsun. BMW 5-Serisi 525d - 211Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Passat aracıma yazılım yaptırdım gayet memnun kaldım aracın hem yakıtı düştü hem çekişi arttı tavsiye ederim Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Memnun kaldım teşekkürler ilgilenen arkadaşlara BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.01.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Selçuk A. İlgi ve hizmetten memnunuz aracımızda ciddi bir performans artışı oldu, teşekkür ederiz Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
13.12.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Chrysler
Ümit U. Öncelikle Bursa remaps yetkili servisi İsmail Aydemir ustama çok teşekkürler İlgisi için Performansım çok arttı fakat yakıtım ayni oda muhtemelen gaza çok yüklendiğim için HERKESE ÖNERİRİM Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Audi
Ilkay Y. Remaps tan çök memnun laldik ilgi alaka 1000 numara herkese tavsi ederim hayırli çaliçmalar Alper bey Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hülya S. Yapılan işlemden çok memnum kaldım Trabzon Remaps bayisi Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim. İyi ki Remaps’ı tercih etmişim Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Halil İbrahim S. Aracimin performansı oldukca arttı. Hicbir problem yaşamış degilim. Dilediğiniz takdirde eski yazılımınızı geri yükleyebilirsiniz. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tarkan K. Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Iveco
Aracımın yakıtı düştü performansı arttı Remaps ailesine teşekkürlerimi sunarım Iveco ECODaily 3.0 CR VGT - 170Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Açıkçası size geldiktrn sonra araba performansının ne olduğunu öğrendim. Emeğinize teşekkürler... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Landrover
Tek kelimeyle Harika. Çok teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.2 TD4 - 160Hp @185 Hp
19.01.2018 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Mükemmel hizmet %100 performans aracımın hakettiği performansı bana sunduğunuz için teşekkür ederim remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 100Hp @150 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım ara hızlanmalar çok değişti teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Opel
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adres Opel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )