MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Çok beğendim. Çok ilgililerdi. Aracın performansı çok değişti. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
2018 passat 1.6TDİ 120hp aracımda kalkışta kavrama problemi vardı remaps sayesinde 160hp’ye yükseltildi aracımın kimyası değişti daha bir keyifli hale geldi kavrama problemini ortadan kaldırdı diyebilirim.teşekkürler remaps. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımı 250 km de kendilerine teslim ettim ve Ümit Doğan imzası ile yapılan 3. aracım yine beklentimin üstünde bir performansa sahip olduk. Aracımı çok keyifle kullanmama vesile olan bu ekibe sonsuz teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
18.02.2018 ( Devamını oku )
Audi
Yazılım sonrası aracımdaki performans artışı ciddi anlamda değişti ve çok memnun kaldım REMAPS bu konuda çok başarılı Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Ömer A. Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Renault
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
24.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum. Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Levent Ş. Remaps dan Sonra Aracımın Performansından son derece memnun kaldım. Remaps Kayseri deki Uzman Ekibin ilgi ve alakasın dan son derece memnun kaldım. Aracımı güven içerisin de kendilerine gözüm kapalı teslim ettin. Aynı hassasiyet te ve pırıl pırıl teslim aldım. Teşekkürler Remaps Kayseri. Teşekkürler Remaps, Adınız güvenilir eller de. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Chevrolet
Cem G. Gayet memnun kaldık Alper bey çok ilgili bütün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim problemim çözüldü herşey için teşekkürler :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Renault
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Devamını oku )
Audi
Yazılımı yükledikten sonra sanki bambaşka bir araç oldu. Ayağımın altında 40 beygirlik bir artış. Yakıt artar zannettim fakat tam aksine düştü. Servisteki arkadaşların ilgi ve alakası servis sonrası da aynı şekilde devam etmesi anladım ki bu insanların paradan önce işlerine gönül vermesiydi. Bence bu iş için istanbulda arabanızı huzurla teslim edeceğiniz tek yer. Ustalarıma tesekkur ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Muhsin Y. Audi a6 tdi guattro'ya remaps chiptuning uygulaması yaptırdım arac asvaltı kazıma kazıyor:) ayrıca alper akkoç beye gösterdiği ilgi ve titiz calışmadan ötürü teşekkür ediyorum.aldıkları ücretin hakkını gercekten veriyorlar ve en önemlisi yaptıkları işin arkasında duruyorlar,teşekkürler remaps,teşekkürler alper akkoç .kalite gercekten tesadüf değilmiş.. Audi A6 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dedi Toyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Emre Z. Araçın performansı tartışılmaz bir yana göstermiş olduğu ilgiden dolayı Alper Bey e çok teşekkür ederim sayesinde kronik bir arızayı da çözmüş bulundu. 4X4 gücünü yeni hissetmeye başladım. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bu yapılan 3. aracım ellerinize sağlık.. Allah başarınızı daim eylesin... Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Renault
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum. Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp
18.09.2020 ( Devamını oku )
Audi
Önce biraz tedirgindim ama ekip gerçekten profesyonel ve çok ilgililer. Yapılan işlemde gayet başarılıydı. Aklıma sonradan takılan merak ettiğim konularda da gayet ilgililerdi. Teşekkğr ederim Audi A5 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Celal U. Daha büyük başarılara imza atmayı gercekten hakediyorsunuz yüksel ustam dahil emeği gecen tüm personele tesekkür ederim remaps ailesi saygılar Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba , Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabamın resmen karakteri değişti Yakıt fabrika verilerinin altına düştü çok memnunum Volkswagen Tiguan 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa N. Çok memnunum hem gıdışi hemde yakıtyla ben daha önce e****** yapdırmısdım bu kadar memnum degıldım Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Şükrü Y. Herhangi bir sorun olmadı herkese tavsiye ederim. Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılı BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )