Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
102 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
102 hp
+ %72
250 nm
+ %60
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Volkswagen Transporter/Multivan model dizel aracınızın ürettiği 102hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 175hp / 400nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 73hp / + 150nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Transporter/Multivan Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
X6 3.5d araç resmen çıldırdı.... eline sağlık ümit kardeşim... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.04.2016
Volkswagen Chip Tuning
Baha K. ÖNCELİKLE ALPERAUTOGARAGE İLGİ ALKASINDAN VE GÜLER YÜZLÜ PERSONELİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM YAZILIMA SIRA GELİNCE ARACIMIZIN PERFORMANSI İNANILMAZ DERECEDE FARKETTİ YAKITTAN TASARRUFUMUZ VAR HIZ KONUSUNDA MÜKEMMEL GAYET HIZLI VE ESKİSİNE GÖRE GAYET SERİ KALKIŞLARI VAR YOKUŞLARDA ARTIK ARABAMIZ BAYILMIYOR 102 BEYGİR OLAN ARACIMIZ 175 BEYGİRE ÇIKTI VE %35 CİVARI YAKIT TASARRUFUMUZ VAR PETROLLERİN YOLUNU UNUTTUK ALPER AKKOÇ Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
26.02.2018
Volkswagen Chip Tuning
Tarkan K. Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
27.03.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Seat
Merhaba. Ben iki aracıma da yazılım yaptırdım 1. Skoda superb 2012 2.0 TDI 4*4 2. Seat Leon 2013 1.6 TDI inanılmaz performans artışı ve yakıt tasarrufu sağladı. İlgi alaka zaten tartışılmaz teşekkürler Remaps Seat Leon 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok teşekkürler süper oldu Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
08.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burhan S. Aracımın performansında işlem sonrası çok keyif alıyorum ani hızlanmalrı Harika olmuş Tork yükselmiş teşekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Seat
Samet B. Arabaya can geldi diyebilirim teşekkürler remaps zonguldak ereğli Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
Ümit Doğana,Remaps ailesine çok teşekkür ederim. İlgi alaka süper ve işlerini gerçekten iyi yapıyorlar. Arabamı şimdi daha da seviyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
2015 model 63.000 km 3.2 Ford Ranger aracıma yaptırdım ve şu an çok farklı bir makine kullanıyorum. Daha önce yaptırmadığıma gerçekten pişmanım. Teşekkürler Ümit Doğan Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan A. Aracımın yakıt tüketimi düştü ve performansı arttı emeği geçen herkese teşekkürler..... Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
27.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erman E. Aracın ara hızlanmaları hissedilir derecede artarken, yakıt tüketimi konusunda ekonomi sağlamadı. Yag sıcaklığı ideal derecelerde seyir ediyor. Tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle çok profosyonel bir firma ve yaptığınız işler süper yaptığınız işler diyorum bugüne kadar 6 aracıma uyguladınız Mercedes GT AMG GT S - 510Hp @570 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
2021 model bmw 520i aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum ilgi alaka süper kesinlikle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Ercan D. ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
10.03.2021 ( Devamını oku )
Audi
Serkan M. 250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Audi
Yakıt tüketimi azaldı performans arttı güler yüzlü personel için ayrıca tebrik ediyorum Audi A4 2.0 TDi - 170Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performansı çok değişti ve yakıt bir litre civarında düştü gerçekten çok memmunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
10.06.2016 ( Devamını oku )
Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Yazılımdan önce belirtmek isterimki hem insan olarak hemde tecrübe olarak doğru yerdesiniz dışarıda bu işi yapan çok yer var ancak burası gibisi yok araca gelince 208 dizel aracıma en uygun yazılımı attı ve aracım üzerindeki ağırlıklardan kurtuldu gibi çok seri bir araç haline geldi tüm ekibinizin ( tabi şeftaliyi de unutmamak gerek) eline emeğine sağlık teşekkürler Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Audi
Ethem Ş. 2016 Model Euro 6 yeni nesil motoruma, yapılan yazılım uygulamasından ve görmüş olduğum ilgiden çok memnun kaldım Teşekkür ederim. Audi SQ5 3.0 V6 Bi TDI Compétition - 326Hp @405 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Seat
Mert Ç. Aracıma birkezdaha aşık oldum teşekkürler remaps Seat Leon 1.4 TSI (CHPA) - 140Hp @180 Hp
21.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Dacia
Tek kelimeyle mükemmel herkes mutlaka denemeli yakıt tasarrufu bi yana ulaşılmaz performansınız dillere destan oluyor Dacia Duster 1.5 dci - 90Hp @110 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
Önder K. Egr valf sorunum çözüldü. Şimdilik sorunsuz sürüyorum arabamı. Teşekkürler BMW 5-Serisi 523i - (2010-2011) - 204Hp @265 Hp
10.11.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cenk C. Kayseri bayisi Özdemir abimiz ilgisi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim uygulamadan da fazlasıyla memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.02.2022 ( Devamını oku )