Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
580 hp
700 nm
Chip Tuning Sonrası
580 hp
+ %12
700 nm
+ %17
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Porsche 911 model benzinli aracınızın ürettiği 580hp / 700nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 650hp / 820nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +70hp / + 120nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Porsche 911 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Porsche marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Porsche Chip Tuning
Kesinlikle Ümit Doğan'dan şaşmayınız süper ötesi işler yaptığını o Zaman anlıcaksınız.eline sağlık ümit doğan teşekkür ederim. Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
04.04.2016
Porsche Chip Tuning
Ersin A. Yazılım çok güzel 10 numara fakat aracım durmuyor Porsche Cayenne 3.0 TDI - 240Hp @315 Hp
17.06.2017
Porsche Chip Tuning
Kaliteli,hizli ve güvenilir hizmetin tek adresi. Hersey icin tesekkur ediyorum. Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
12.09.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Rasim S. Yaptıralı 1.5 ay kullanalı 15 hün oldu Performans olarak harika ama yakıt olarak daha birsey anlamadım tavsiye ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Audi
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer Ç. Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederim Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps a çok teşekkür ederim. Tereddüt edenler zaman kaybetmeyin uygulamadan sonra ne demek istediğimi anlarsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracım gerçek gücü ve dayanıklılığına kavuştu. Çok cıddi bir fark yarattı yapılan işlem ve yanısıra bir o kadarda güvenli olarak keyfini çıkarıyorum. Tesekkkür ederim remaps ailesine BMW M3 E46 M3 - 343Hp @375 Hp
18.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılı BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Isuzu
Murat Ç. çok teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Ford
Murat Ç. Arabamın bukadar deyişeçegini tahmin edemezdim yakıttan tesarruf ettim arabamın cekişi artdı yapdırmakda geç kalmışım herşey içinteşekkürler..... Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yakitim dustu Performans muazzam iyi oldu Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TSI - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Audi
Ümit bey bu işi gerçekten hakkıyla yapıyor. İnce işçilik Audi RS6 RS6 4.0 TFSi - 560Hp @680 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Farkı hissetmenin tek adresi demekten başka bir yorum yapılamaz.Kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ümit bey ve ekibine aracıma yaptıkları yazılım uygulaması için çok teşekkür ederim. Araç cok daha seri, kullanılabilir bir hale geldiği gibi yakıt tüketimi de 100 km'de 0.5-1 L kadar azaldı. Ayrıca ikinci defa gidip bir ayarlama yapıldığında da herhangi bir ücret talep edilmedi. Üstelik beklerken seyrettiğim, Ferrari'ler de günün bonusu oldu. Yüklenen yazılımdan kesinlikle çok memnun kaldım ✌️ Ford Fusion 1.4 TDCi - 68Hp @92 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sciroccoma yazilim attirdim cok memnun kaldim hem yakit anlaminda hemde surat anlaminda iyi artis gosterdi herhangi bir ariza yok hersey gayet guzel ve kesinlikle guvenilir Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
300 hp 3.0 dizel tadi gercekten cok baska tesekkurler remaps ailesi. Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Ford
Tmt İnşaat Elektirik İ. Emeğinize sağlık çok güzel oldu çok memnun oldum teşekkür ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )