MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Murat A. Yakıt tasarrufu rampada daha güçlendi uzun yolda daha rahat Fiat Ducato 2.3 JTDm - 120Hp @155 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Bey ve ekibinin ilgisi ve profesyonel yaklaşımları ile güvenle aracımı teslim ettim. Performans artışından, sorunsuz geçen süre ve servis ziyaretlerinden çok memnun kaldım. Güvenle tavsiye ediyorum. BMW 7-Serisi 730d - 211Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
BMW
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglik Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabamın resmen karakteri değişti Yakıt fabrika verilerinin altına düştü çok memnunum Volkswagen Tiguan 1.4 TSi (CTHD) - 160Hp @200 Hp
26.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı oldu işlemden önce yüzüm gülmüyodu şimdi yüzümden tebessüm eksik olmuyor teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
08.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
12.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracım Audi A3 1.6 dizel performansı düşük 110 beygirlik bir araç olup Remapsla tanışmasıyla 150-160 beygir güç üretmeye başladı bu da tatmin edici bi seviye oldu eski haline göre oldukça hızlı. Remaps ekibine yazılım yaptırdığım 5.aracım olup hepsinde üst düzey performansı yakaladım.Yozgat’ta ki tüm arkadaşlarıma da önerdim.Ümit Bey ve ekip arkadaşlarının ellerine emeklerine sağlık herşey için teşekkürler. Bu işin vakkosu Remaps! Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Ahmet H. İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Mercedes Cla 180d ‘nin üzerindeki hantallık, uygulama sonrası hissedilir şekilde giderildi. Artık, aracımla daha keyifli sürüş deneyimi yaşıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim ilginiz için teşekkürler. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Hem Mercedes vito hem bmw e 60 520d yazılım yaptırdım araçlar süper oldu asıl şimdi tadını almaya başladım araçların çok memnun kaldim ümit DOGAN ve Remaps ailesine teşekürler BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
01.10.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor. Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Peugeot
Yazılımdan önce belirtmek isterimki hem insan olarak hemde tecrübe olarak doğru yerdesiniz dışarıda bu işi yapan çok yer var ancak burası gibisi yok araca gelince 208 dizel aracıma en uygun yazılımı attı ve aracım üzerindeki ağırlıklardan kurtuldu gibi çok seri bir araç haline geldi tüm ekibinizin ( tabi şeftaliyi de unutmamak gerek) eline emeğine sağlık teşekkürler Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sercan D. Arkadaşlar çok profesyonel çalışıyorlar çok menun kaldım herkese tafsiye ediyorum Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remzi B. Hic bir sikinti yasamadim aracim düzeldi memnunum tesekkürler Alper bey Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Veli E. Uygulamınız çok beğendim herkezede tafsiye ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
İbrahim P. Yapilan uygulamadan çok memnun kaldım özellikle sekan arkadaşımızın ilgisi hoşuma gitti Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Devamını oku )
Opel
Bu işin top noktası burası !!! Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )