MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
Şançelik O. Tüm araçlarımızdan çok memnunuz herhangi bir problem ile karşılaşmadık profesyonel bir ekip ve ekipman. Teşekkürler başarılarınızın devamını dileriz. Peugeot 308 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
Renault
İyi günler 2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim... Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mümin T. Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Skoda
İlker Yasin A. Aracın eski hantal halinden eser kalmadı yazılım şart :) Alper abiyede gece 22:00'da bizim için evinden çıkıp geldiğinden dolayı ayrıca teşekkürler. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Düşünmeden Yaptırın ! BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Murat Ç. Arabamın bukadar deyişeçegini tahmin edemezdim yakıttan tesarruf ettim arabamın cekişi artdı yapdırmakda geç kalmışım herşey içinteşekkürler..... Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Umit Dogan. Bu iste gercek uzman olan yegane insanlardan. Sindiye kadar 6 aracina da yazilim yapildi ve performans konusubsa cok memnunum. Firmalarin sadece bir yazilim farki ile uzerine koyduklari Binlerce Dolar, Eur fiyat farklarina aldanmayin. Remaps leyin cok guclu olsun, REMAPS leyin az yaksin. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus Ş. Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
Öncelikle Sayın, Ümit Doğan beyfendiye sabrı ve yakın ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Aynı alanda farklı bir yere yaptırdığım ve hiç memnun olmadığım uygulama sonrası kendisiyle tanıştık iyiki de tanımışım kendisini 2017 crossland x excellence aracımı resmen yeniden programladı Allah razı olsun çok memnun kaldım çekiş çok güzel, yakıt çok güzel, en önemlisi beyfendi ekip arkadaşları ve kendisi çok güzel insan bu kadar güzellikten ve Profesyonel çalışmadan 1. Sınıf iş çıkıyor kesinlikle tavsiye ediyorum. Hiç tereddüt etmeden gönül rahatlığı ile işlemlerinizi yaptırabilirsiniz. Saygı ve sevgilerimle Opel Crossland X 1.6 BlueHDI - 100Hp @130 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Renault Latitude 2.0 aracima yaptirdim bir yila yakin bir zamandir kullaniyorum memnunum.bariz artis oldu Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
20.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet T. Her şey süper çok teşekkür ederim.aracım asfalta kafa atıyor resmen yakıt tasarrufu ile ilgili revizyon da ilerleryen günlerde belli olacaktır diye umuyorum.erdem bey ve ekibine ayrıca teşekkür ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bütün arabalarımın yazılımından çok memnunum ve ısrarla tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Şenol B. Merhaba; Öncelikle kendi aracımla eşdeğer olan otobüs sınıfındaki araç sahiplerine tavsiyem bu deneyimi mutlaka yaşayın Volkswagen Crafter 2.0 TDi - 163Hp @205 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
2011 4x4 Ford Ranger aracima yapilan islemden sonra, aracin cekisi cok rahatladi ve keyifli bir surusu oldu....Ilgilenenlere tavsiye ederim.. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
15.02.2017 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Ali Ö. Audi a3'e yaptırdım 1.4 tsi Gerçekten mükemmel oldu ellerine sağlık Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail K. aracımın performansı artı ve yakıt hissedilir derecede düştü. özellikle düşük viteslerde aracın gücü harika ...tavsiye ederim. Citroën Nemo 1.3 HDi - 75Hp @95 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Furkan T. Çok memnun kaldım gazı ayağımda hissediyorum alt devirler dolu dolu oldu özdemir bey de baya ilgili teşekkürler. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan uygulamadan sonra aracımdaki performans artışından çok memnun kaldim. Herkese öneririm. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan yazılımla araç. Yeniden doğdu inanılmaz fark etti bu kadarını beklemiyordum ama ileride bazı yan etkileri olur mu bilemem kullandıkça göreceğiz, şimdilik harika Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
16.05.2018 ( Devamını oku )
Seat
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️ Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ara hızlanmalar güzel fark etti ama son hız umduğum ölçüde artmadı galiba benim beklentim biraz daha yüksekti Seat Ibiza 1.0 TSi - 95Hp @115 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Dacia
Oğuzhan A. Profesyonel ekip.Kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
2 tane aracıma yazılım uygulandı Ümit bey gercekten işini çok güzel yapan mütevazi bir insan başarılarinın devamını diliyorum.. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
Sanki bir ticari değilde özle bir araç gibi hissediyorum aracımda remaps ailesine teşekkür ediyorum. Opel Combo 1.7 CDTI - 100Hp @135 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )