MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracin cekisi torku kisiye verdigi hissiyat onemli olcude artarken sakin kullanimda ise o derece yakit dusuyor BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yaklaşık 3 ay oldu ve hiçbir sorun yaşamadım çok memnunum,teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Talip E. Samimi ve bi o kadarda güler yüzlü erzurum remaps ailesine kaliteli yazılım ve uzman hizmetleri için çok teşekkür ederim ellerine emeklerine sağlık.. Bu yazılımı yapmayı düşünen burada bu yazımı okuyan bireylere mutlaka yaptırmalarını tavsiye ederim hem aracınızı hemde cebinizi rahatlatın.. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
20.10.2018 ( Devamını oku )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Baha K. ÖNCELİKLE ALPERAUTOGARAGE İLGİ ALKASINDAN VE GÜLER YÜZLÜ PERSONELİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM YAZILIMA SIRA GELİNCE ARACIMIZIN PERFORMANSI İNANILMAZ DERECEDE FARKETTİ YAKITTAN TASARRUFUMUZ VAR HIZ KONUSUNDA MÜKEMMEL GAYET HIZLI VE ESKİSİNE GÖRE GAYET SERİ KALKIŞLARI VAR YOKUŞLARDA ARTIK ARABAMIZ BAYILMIYOR 102 BEYGİR OLAN ARACIMIZ 175 BEYGİRE ÇIKTI VE %35 CİVARI YAKIT TASARRUFUMUZ VAR PETROLLERİN YOLUNU UNUTTUK ALPER AKKOÇ Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
26.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç mükemmel oldu ümit beye teşekkur ederim.cok memnun kaldım eskisinden daha hızlı daha ekonomik Volkswagen Passat 2.0 TDi CR - 136Hp @185 Hp
03.12.2016 ( Devamını oku )
Ford
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Mükemmeliyeti arıyorsanız,doğru adrestesiniz. 3ü geçiyorum 5ler gelsin BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
15.01.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
Ümit U. Öncelikle Bursa remaps yetkili servisi İsmail Aydemir ustama çok teşekkürler İlgisi için Performansım çok arttı fakat yakıtım ayni oda muhtemelen gaza çok yüklendiğim için HERKESE ÖNERİRİM Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TDi cr - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Mehmet A. Ellerinize sağlık kaliteli işçilik kaliteli insanlar bu işte 3 kaliteli firma var 1. Remaps 2. Remaps 3. Remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım denilince aklına ilk ve tek firma sırf yazılım yaparak para kazanmak değil dertleri. Yazılım yapmadan önce aracın bütün verilerini inceleyip eksikleri giderdikten sonra aracın sağlamlığı ve cebinizin zarar görmemesi içinde uğraşan bir firma. İçtenlik, samimiyet ve güveninizi tavan yapan kadro. Ümit Doğan’a çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
24.11.2023 ( Devamını oku )
Isuzu
Murat Ç. çok teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fatih Y. Benim caddy oldu ASLAN ... Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @150 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performansı çok değişti ve yakıt bir litre civarında düştü gerçekten çok memmunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
10.06.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.01.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Ş. Aldığım hizmetten çok memnun kaldım özellikle bayi yetkilisi ÖZDEMİR beyden çok memnun kaldım kendisine teşekkürlerimi sunuyorum yakıt konusunda kara geçtim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.11.2021 ( Devamını oku )
Seat
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederim Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Passat 1.6 Tdi aldığıma pişman olmuştum, çok hantaldı. Uygulama sonrasında keyifli hale geldi. Teşekkürler Remaps Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlık Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Ford
Murat Ç. Arabamın bukadar deyişeçegini tahmin edemezdim yakıttan tesarruf ettim arabamın cekişi artdı yapdırmakda geç kalmışım herşey içinteşekkürler..... Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Devamını oku )
Ford
Gül Kar G. Araçlarımız şuan sorunsuz. Diğer araçlarımızıda yaptırmayı düşünüyoruz Remaps bu işin iyisi Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )