Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
170 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
170 hp
+ %65
250 nm
+ %50
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
BMW 5-Serisi model benzinli aracınızın ürettiği 170hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 280hp / 375nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +110hp / + 125nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

BMW 5-Serisi Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018
BMW Chip Tuning
Ümit Doğan varsa sıkıntı yoktur gönül rahatlığıyla istediğinizi yaptırabilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
27.08.2018
BMW Chip Tuning
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Citroën
Arabamı satmak üzereyken remaps'i duydum. Az yakan, çok daha hızlı olan bir arabam oldu. Araba adeta kişilik değiştirdi. Teşekkür ederim. Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Mustafa A. Erzurum şubesi Serkan Bey çok ilgiliydi, çok yardımcı oldu, teşekkürler remaps. Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Yazılımdan önce belirtmek isterimki hem insan olarak hemde tecrübe olarak doğru yerdesiniz dışarıda bu işi yapan çok yer var ancak burası gibisi yok araca gelince 208 dizel aracıma en uygun yazılımı attı ve aracım üzerindeki ağırlıklardan kurtuldu gibi çok seri bir araç haline geldi tüm ekibinizin ( tabi şeftaliyi de unutmamak gerek) eline emeğine sağlık teşekkürler Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Her aracımda remapsde yazılım uygululatıyorum. Her seferinde çok memnun kaldım. Aracı alınca ilk adresim Remaps... Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
17.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
Emrah K. 2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim. Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
Jeep
Murat V. Yapılan işlemden olsun müşteri ilişkisi olsun her şey mükemmel profesyonel firma. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum Jeep Cherokee 2.8 CRD - 200Hp @235 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
BMW dizel X3 için uygulama yapıldı gerçekten başarılı BMW X3 2.0d - 177Hp @210 Hp
09.07.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Tek kelimeyle mükemmel oldu yine yeni yeniden Mercedes E / E Coupé 300 - 245Hp @295 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
320i ile gidip 340i ile döndüm yakıtta bir artış olmadı ve araba inanılmaz değişti çok iyi çok. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Audi
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp
20.01.2021 ( Devamını oku )
Ford
Erdal A. Özdemir Tokgöz öncelikle ilgili ve alaka için teşekkür ederim yapılan işlemden son derece memnunum Herkese tavsiye ederim Tek kelime Remaps Ailesi tşkler.. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
07.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan Y. Aracımız yaptırdık gercekten boyle Bı bekle mıyordum ama dehset bırsey olmus Serkan adasıma tesekkur lerimı iletiyorum ellerine yureyıne saglıkk Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Yapılan uygulamadan çok memnun kaldım ve aracımı daha çok sevmeye başladım. Remaps’a ve çalışan teknik heyete teşekkür ediyorum. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Emeğinize sağlık aracımdan çok memnunum. BMW 5-Serisi 530i - 231Hp @250 Hp
23.02.2016 ( Devamını oku )
BMW
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglik BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Subaru
Melih A. Uygulama sonrası performans-tasarruf inanılır gibi değil. Sanki yeni bir araç satın aldım. İlgi alaka misafirperverlik zaten muhteşemdi. Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Gül Kar G. Araçlarımız şuan sorunsuz. Diğer araçlarımızıda yaptırmayı düşünüyoruz Remaps bu işin iyisi Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )