BMW Chip Tuning
Umut K.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Öncelikle yapılcak olan yazılım hakkında pekte bir bilgim yoktu hatta ön yargılarım vardı arabaya zarar verirmi vs fakat yaptırdım ve şuan çok memnunum hem yakıt hemde performansta inanılmaz bir değişim oldu herkes gönlü rahat bir şekilde remapsı seçebilir .
21.06.2017
Yazılım Uygulanan BMW
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
136 hp
220 nm
Chip Tuning Sonrası
136 hp
+ %62
220 nm
+ %41
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

18i 170Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015
BMW Chip Tuning
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mevlüt T. Aracım çok güzen oldu Zonguldak remapsa Ve yüksel beye teşekür ediyorum. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Performans olarak en az 5.30 oldu diyebilirim. Yakıt konusunda sakin kullanımda bir değişiklik göremedim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Düşünmeden Yaptırın ! BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Süper oldu elinize sağlık Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
16.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet A. 2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Fiat
Kazım Ö. Yüksel usta sayesinde rahata kavuştum müşteri memnuniyeti super Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yaklaşık 3 ay oldu ve hiçbir sorun yaşamadım çok memnunum,teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.11.2021 ( Devamını oku )
Ford
Gülkar G. Gayet Memnunuz Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
Audi
Yazılımı yükledikten sonra sanki bambaşka bir araç oldu. Ayağımın altında 40 beygirlik bir artış. Yakıt artar zannettim fakat tam aksine düştü. Servisteki arkadaşların ilgi ve alakası servis sonrası da aynı şekilde devam etmesi anladım ki bu insanların paradan önce işlerine gönül vermesiydi. Bence bu iş için istanbulda arabanızı huzurla teslim edeceğiniz tek yer. Ustalarıma tesekkur ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
29.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Renault
Tarık A. Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
23.08.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Ford
Mahmut T. Remapstan önce birkaç yere gittim arızamı çözemediler Remaps hemen halletti sağolun varolun Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burada yapılan 3. Aracım. Her birinden ayrı ayrı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Chiptuning te tartışmasız tek adres. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Sn. Ümit Doğan 'ın profesyonelliği aracımın yanına geldiğinde belli oldu. Rölanti sesinden emme manifoltunda çatlak olduğunu anladı. Boru turbo girişinden kırılmış. Yazılım da yapınca aracım kendini buldu. Hızlı ve sorunsuz. Tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Seat
Samet B. Basarili bir uygulama kesinlikle tavsiye ederim.tesekkurler Remaps Seat Leon 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
160 km hız yapamayan araba şimdi 195 km hız yapıyor calışanlar çok saygılı ve işi bilen kişiler memmun kalırsınıZ Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yapılan uygulamadan memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.12.2018 ( Devamını oku )
Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Devamını oku )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
Ford
Her zaman memnun ayrıldığım bir iş yeri olmuştur karşılama ilgi alaka her şey çok güzel ve şık bir mekan Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Hakan S. Aracımda daha önceden başka bir firmanın yazılımı vardı,sizin yazılım yüklendikten sonra,inanılmaz değişim ve tork eğrisi çıktı ortaya.Tekrardan Teşekür ederim size,emeğinize sağlık... BMW X6 x Drive 35d - 286Hp @340 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Citroën
Remaps a bir arkadasımın tavsiyesi üzerine gittim ve cok memnun kaldım 3 aracıma yazılım uygulaması yapıldı ve sıkıntısız kullandım ılk etapda kafamda cok soru ısaretı vardı fkt sahıbı arkadas gereklı sekılde benı aydınlattı ve benımde arastırmalarım sonucu anlattıklarını teyıt ettım cok bılgılı ve profosyonel sekılde ısını yaptıgından suphenız olmasın yaptıgı ısın arkasında duran tum personelıne tesekkurederım saygılar.. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Ford
Kalite , profosyenel ilgili ve işini düzgün yapan firma , kesinlikle araçlar başka firmalarda kurcalanmamalı , çok memnunum Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )