Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
177 hp
380 nm
Chip Tuning Sonrası
177 hp
+ %19
380 nm
+ %13
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Audi A6 model dizel aracınızın ürettiği 177hp / 380nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 210hp / 430nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 33hp / + 50nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Audi A6 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Audi marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Audi Chip Tuning
Alper B. Yapilan islemlerden cok memnunum erdem bey e ayrıca ilgilerinden teşekkür ederim Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
01.12.2017
Audi Chip Tuning
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020
Audi Chip Tuning
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlık Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
28.01.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Renault
Yazılım sonrası gerçekten çok fark etti arabam daha keyifli hale geldi ve çok güzel ilgilendiler teşekkür ediyorum Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Audi
Remaps ailesine teşekkür ederim. Hem ilgili hem de bilgililer. Uygulamadan son derece memnunuz. Audi S3 8P - S3 2.0 TFSi - 265Hp @300 Hp
23.12.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Remaps chiptuning den yaptırdığım uygulamar profesyonel olarak 10 numara yapılmaktadır Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
13.12.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabanın bütün hantallığı gitti ilk defa yazılım yaptırdım cok memnun kaldım. Mercedes CLA CLA45 AMG - 360Hp @400 Hp
02.04.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Hikmet C. Gayet iyi hizmetten memnun kaldım Hyundai H Serisi H200 2.5 CRDI - 136Hp @170 Hp
21.08.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Konusunda turkiyede tek. Kaliteli hizmet Citroën C3 Aircross 1.5 BlueHDi - 120Hp @150 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Salih Bilal Ç. Tek kelimeyle harika...Anlatılmaz yaşanır. Teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Melih G. Aracım canlandı ve tam istediğim gibi teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Ümit bey ve ekibine aracıma yaptıkları yazılım uygulaması için çok teşekkür ederim. Araç cok daha seri, kullanılabilir bir hale geldiği gibi yakıt tüketimi de 100 km'de 0.5-1 L kadar azaldı. Ayrıca ikinci defa gidip bir ayarlama yapıldığında da herhangi bir ücret talep edilmedi. Üstelik beklerken seyrettiğim, Ferrari'ler de günün bonusu oldu. Yüklenen yazılımdan kesinlikle çok memnun kaldım ✌️ Ford Fusion 1.4 TDCi - 68Hp @92 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
08.06.2018 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Aracıma uygulamayı yapali 1 ay oldu. Şu anda çok memnunum. Insallah uzun zaman sonra da bu memnuniyetimiz devam eder. Bunun dışında göstermiş olduğunuz alaka için teşekkür ederim. Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Kimse sakına sakın p*******na gitmesin bende memnun kaldım tşk ederim samet kardeşiminde ilgisine tşk ederim Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu yazılımı yapan ümit bey gerçek çok beyfendi bir insan İşçilik dersen on numara iki ayrı araca yaptırdım ikisinde de acayip memnunum. Herkesin emeğine sağlık. Teşekkürler ümit kardeş BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
20.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan A. Aracımın yakıt tüketimi düştü ve performansı arttı emeği geçen herkese teşekkürler..... Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
27.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet Burak A. Öncelikle çalışanlar çok ilgili girerken kafamda soru işaretleri vardı fakat çıkarken hepsi silindi kafam rahat bir şekilde yazılım attırdım. Araçta gözle görülür performans artışı var motor sesi değişti rahatladı motor seri ve rahat gidiyor kendini zorlamıyor sıkışmıyor yazılımı çok beğendim. Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Polo 11 - Mazot pahalıyken özellikle yakıt tasarrufundan yararlanmak ve arabanın seriligini , performansını arttırmak isteyenler hiç düşünmeden faydalanabilirler. Ümit abiye selamlar Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Audi
Kemal G. Aracın ara hızlanmaları ve çekişi hissedilir şekilde değişti. Şu ana kadar sorunsuz kullandım. Herhangi bir duman atma da olmadı. Fabrikadan çıkan her araca yapılması gereken bir işlem. Remaps a çok teşekkürler. İlgi alaka müşteri memnuniyeti 10 üzerinden 10. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp
28.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )