Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
120 hp
260 nm
Chip Tuning Sonrası
120 hp
+ %25
260 nm
+ %23
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Volkswagen Passat model dizel aracınızın ürettiği 120hp / 260nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 150hp / 320nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 30hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Volkswagen Passat Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Volkswagen marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Volkswagen Chip Tuning
kusursuz işcilik ve kusursuz performans elinize sağlık Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2015
Volkswagen Chip Tuning
Araştırmalarımdan sonra remaps te karar kıldım verdigim karadan dolayı kendimi muhteşem uyguladan dolayı ümit kardeşimi kutluyorum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.08.2015
Volkswagen Chip Tuning
Burada yapılan 3. Aracım. Her birinden ayrı ayrı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Chiptuning te tartışmasız tek adres. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Burada yapılan 3. Aracım. Her birinden ayrı ayrı memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Chiptuning te tartışmasız tek adres. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Audi
Oğuzhan Ş. Yüksek performansın daha ekonomik yakıt tüketimi ile elde edildiğine bizzat kendim şahit oldum, Ayrıca aracımın düşük devirlerde vites geçişleri de hissedilir şekilde rahatladı.Tek şikayetim daha önce yaptırmamak. :) Teşekkürler Trabzon Remaps, Teşekkürler Alper AKKOÇ. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
Skoda
Aracın performansı hissedilir derecede değişti. Teşekkürler remaps Skoda Rapid 1.6 TDI - 115Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Türkiyenin tek adresi REMAPS ÜMİT BMW 5-Serisi 535d - 286Hp @340 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Talha E. Performans artmasına bire bir etken çok muhteşem etkiliyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Skoda
Ibrahim A. Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
07.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ümit bey işini profesyonelce yapan bir kişi.Müşteri memnuniyeti ve ilgi üst seviyede.Teşekkürler Remaps.. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
27.04.2016 ( Devamını oku )
Citroën
Uzun yıllardır aldığım her aracıma yazılım yaptırıyorum ve çok memnunum kalıyorum. Araçta ciddi bir değişim hissetmek istiyorsanız kesinlikle denemelisiniz. Arabamı aldığımda ilk durağım REMAPS oluyor. Bu işin hakkını sonuna kadar verdiğiniz için teşekkür ederim. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı. Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılım sonrasında yakıt tüketiminde azalma, performansta artış oldu. Teşekkürler remaps ailesi :) Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Isuzu
8-10 aracımı Remaps'ladık. O kadar memnunum. Çok cüzzi bi maliyete yepyeni bi araç sahibi oluyosun. Ne kadar israr etsende aracı kıracak yükleme yapilmıyor. Optimum Remaps senelerce yetiyor. Teşekkürler Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Audi
Kesinlikle cok memnun kaldim. Aracta hic bir sikinti cikmadi performansta mukemmel oldu. Musteri memnuniyetinde de superler. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Remapse cok tesekkur ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
İki yıldır passata biniyorum sanıyordum yazılım attırana kadar.Arabamdan zevk almaya başladım,Teşekkür ediyorum Remaps kurucusuna ve çalışanlarına. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.08.2020 ( Devamını oku )
Porsche
İşini hakkıyla yapan güzel bir firma elinize sağlık Porsche Panamera 3.0 TDi - 250Hp @300 Hp
04.04.2024 ( Devamını oku )
Skoda
Aracım Skoda rapid 1.6 tdi 90hp dsg rampada kalkış olsun sollamalarda dip gaz yapmaya ihtiyaç duyup öncesinde aracı hazırlamam gerekiyordu bu durum beni iyice rahatsız etmeye başladı sonra Ümit Doğanla tanıştık ve öncesi gerekli testleri ve kontrolleri yaptıktan sonra aracımı 145hp ye çıkardık ve şimdi inanılmaz keyif almaya başladım kanı olan arabama, araba diye binmeye başladım aklıma takılan nezaman bir şey olsa ararım yada yanına gitsem her zaman cevap vermiştir. Ümit doğan gerçekten Ankara’yı bırakın Türkiye’de 1 numara herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim ediyorumda çevreme gönül rahatlığıyla güvenin arkadaşlar. Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp
28.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Cok mutluyum...aracım süper ötesi oldu.yakit düştü..teşekkürler remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hamza E. Ben insignia ya caravelleye süper b ye yaptırdım çok memnunum teşekkür ederim Erdem Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Ford
Kalite , profosyenel ilgili ve işini düzgün yapan firma , kesinlikle araçlar başka firmalarda kurcalanmamalı , çok memnunum Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
M.akif T. Kısa ve öz 150 ps lik leon kadar kaçıyo nokta Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
18.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
kusursuz işcilik ve kusursuz performans elinize sağlık Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Alfa Romeo
Aracıma uygulamayı yapali 1 ay oldu. Şu anda çok memnunum. Insallah uzun zaman sonra da bu memnuniyetimiz devam eder. Bunun dışında göstermiş olduğunuz alaka için teşekkür ederim. Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )