MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Farkı keslinlikle hissedeceksiniz Ümit Doğan farkı BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ali K. Çerçekten süper oldu bu kadarını beklemiyodum teşekkürler Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
18.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remapsla tanıştığım için çok memnunum sahibi ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok başarılı. Teşekkürler REMAPS. BMW X6 X Drive 40d - 306Hp @340 Hp
09.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin dogru adres icin remaps Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemlerden son derece memnunum ve geçmişte başıma gelen talihsiz olaylardan sonra gözüm kapalı korkusuzca yaptırıyorum işlemlerimi garanti ve güven kalite tartışmasız Ümit DOĞAN! Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Ford
Faruk K. Çekişte çok fark var teşekkürler Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erdoğan Ö. Remaps ve Alper Akkoç verdikleri en kaliteli hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Volkswagen Eos 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
11.03.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Teşekkür ederim sağ olun. Hayırlı işler dilerim. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
22.05.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Çivicioğlu M. Devamlı yanan arıza lambasından kurtulduk çok şükür elinize sağlık. Fiat Doblo 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
18.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Aracın performansı hissedilir derecede arttı. Ayrıca çalışanlar çok profesyönel. Verilen her kuruşu sonuna kadar hakediyorlar. Teşekkürler, ellerinize sağlık. Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
03.02.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Ümit bey ve ekip arkadaşlarının ilgisi mükemmel işlerinde çok profesyoneller her sorununuzun cevabını alıyorsunuz. Aracınızı ümit beye tek bir soru işareti olamadan teslim edebilirsiniz c200d aracımı uygulama sonrası çok farklı bi noktaya ulaştı. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
15.01.2024 ( Devamını oku )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
Renault
Tarık A. Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
23.08.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracımın performansı arttı ve yakıtı düştü Çok memnun kaldım teşekkürler Peugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Emre Z. Araçın performansı tartışılmaz bir yana göstermiş olduğu ilgiden dolayı Alper Bey e çok teşekkür ederim sayesinde kronik bir arızayı da çözmüş bulundu. 4X4 gücünü yeni hissetmeye başladım. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
inanılmaz değişim ve yakıt tasarrufu artık gaz pedalına eskisinden daha az basıp daha hızlı gidiyorum Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CTHE) - 180Hp @200 Hp
10.05.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Mehmet Muhsin Y. İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler … Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan Ç. İşlemden sonra aracımda fark edilir derecede atiklil oldu aynı şekilde de yakıtta da tasarruf sağlanmış oldu. Kayseri remaps ailesine teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.02.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
140 km hızla çıktığım otoban yokuşunu 180 km hızla çıktık inanılmaz bir şey ben yakıttan felan anlamam ama 1.6 dizel motordan sanki 2.5 dizel performansı aldım ellerinize saglık helal olsun Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )