Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
155 hp
419 nm
Chip Tuning Sonrası
155 hp
+ %32
419 nm
+ %43
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Isuzu Novo / Turkuaz model dizel aracınızın ürettiği 155hp / 419nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 205hp / 600nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 50hp / + 181nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Isuzu Novo / Turkuaz Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Isuzu marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Isuzu Chip Tuning
Yazılım sonrası ateşlenmesi seriliği ranpa gücü yakıtın düştüğü araç bir başka oldu harika rahat Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
21.06.2017
Isuzu Chip Tuning
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017
Isuzu Chip Tuning
Murat A. Remaps dan çok memnun oldum yakıt çekiş herşey harika Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
13.10.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
1.6 tdı dsg golf 7 araca uyguladık Gerçekten çok farketti ,terettüt edenler için söylüyorum.titreme turbo kapatma vs vs gibi sıkıntıların hiçbiri yok gönül rahatlığıyla yapılabilir yakıt olarak performans beklenen sürüşlerde yakıtı etkiliyor evet ama normal veya uysal kullanımlarda araç çok daha az yakıyor Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Opel
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık Opel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp
11.02.2016 ( Devamını oku )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Durmuş İlker K. Arabanın araba olduğunu hissettirdi bana Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tugay U. Cok memnun kaldim kesinlikle tavsiye ederim Salih kardesimden allah razi olsun gerek emeği gerek ilgisi sağolsun Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
BMW
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın gidişi yapılan işlemden sonra gözle görülür şekilde değişti.Teşekkürler RemapsTR BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
28.01.2016 ( Devamını oku )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Arabanın bütün hantallığı gitti ilk defa yazılım yaptırdım cok memnun kaldım. Mercedes CLA CLA45 AMG - 360Hp @400 Hp
02.04.2020 ( Devamını oku )
BMW
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ellerine sağlık cok guzel oldu aracımı seviyorum performans harıka Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Cezaevi Tevkif A. Bir yıllık problemim bir saatte düzeldi, beni bunsıkıntıdan kurtardığınız için teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracıma uygulanan yazılım sayesinde ekonomik kullanımdaki hantallık son buldu.Performanslı kullanımdan da oldukça memnunum. Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Audi
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. Aracım sorunsuz oldu Zonguldak remaps ve yüksel kardesime teşekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
Seat
Sürüş zevkim 2 katına çıktı desem abartmış olmam. Alt devirler , hızlanma ve son hızda inanılmaz değişimler oldu. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
18.11.2017 ( Devamını oku )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sciroccoma yazilim attirdim cok memnun kaldim hem yakit anlaminda hemde surat anlaminda iyi artis gosterdi herhangi bir ariza yok hersey gayet guzel ve kesinlikle guvenilir Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Opel
2.0 dizel keyfi istersen remaps Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Skoda
Duygu R. İşin uzmanına işi yaptırmak. Ve her defasında yapılan işten her gün aracı kullandıkça memnun kalmak… elinize emeğinize sağlık.. Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Gökçe M. Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın gucu cok artti.Sürüsu simdi cok daha keyifli oldu Teşekkürler remaps. Peugeot 407 2.0 HDi - 136Hp @175 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr.. Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı arttı. Gayet memnunum, teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
10.04.2020 ( Devamını oku )