Seat Chip Tuning
Salih A.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️
10.05.2017
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
105 hp
175 nm
Chip Tuning Sonrası
105 hp
+ %24
175 nm
+ %23
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Seat Ibiza model benzinli aracınızın ürettiği 105hp / 175nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 130hp / 215nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +25hp / + 40nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Seat Ibiza Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Seat marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Seat Chip Tuning
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015
Seat Chip Tuning
Erdi K. Remaps bu ısı yapıyor ıkılı musterı ılıskılerı gayet guzel bılgılerı cok ıyı yaptıkları yazılımın arkasında duruyolar herhangı bır sıkıntı yasamadım gayet guzel memnunum remaps tavsıye aracılıgıyla gıttım ıyıkı gıtmısım.her seh ıcın tesekkurler Seat Ibiza 1.4 TSi Cupra (CAVE) - 180Hp @200 Hp
22.01.2018
Seat Chip Tuning
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı. Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
27.08.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Çok Memnun kaldım Ümit bey ve ekibine Teşekkür ederim Fiat Ducato 130 Multijet - 130Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım böyle bi fark beklemiyordum kesinlikle tavsiye ederim BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Mercedes
Üstün hizmet güleryüz bilgili hepsi bir arada daha ne olsun Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Busra Baydemir K. Bmw 3.18d aracımda belirgin performans artışı oldu. Remaps ailesine teşekkür ederim BMW 3-Serisi 318d - 143Hp @190 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
tek kelimeyle Harika güç Harika adrenalin Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
14.12.2017 ( Devamını oku )
SsangYong
Hasan K. Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remaps SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
11.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gayet sorunsuz müthiş bir performans ile sürüşe devam ediyorum teşekkürler Remaps BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
12.12.2015 ( Devamını oku )
Jeep
İlami E. Güzel yazılım Alper beye teşekkür Jeep Grand Cherokee 2.0 Mjet - 170Hp @200 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
Renault
Serkan D. mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps........... Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
08.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorum BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Aracın performansı artarken yakıtın azalması mükemmel. Aynı yakıt tüketimi bile olsa verdiği keyif çok güzel. Her kuruşuna değer. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.06.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Ömer E. Sarsıntılı çalışan araba yağ gibi oldu, on numara iş Fiat Albea 1.3 MJT - 90Hp @95 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Opel
Ben hataydan özel olarak ümite gidiyorum o kadar bu işi yapan var ama bu guven meselesi kesinlikle ümit bu işin erbabı en son yaptırdıgım 1.3 opel astra 95 hp performansı hiç hoşuma gitmedim işlemden sonra 115 hp oldu ve suanda cok cok memnumun ümit ve ekibine cok teşekkur ederim ümit sayesinde arabadan zevk alırıyotum artık Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Hasan A. Anlatmaya gerek var mı? Fark ortada siz siz olun remaps'dan şaşmayın... BMW 5-Serisi 535d - 286Hp @360 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Opel
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim. Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
02.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aşkın Y. mükemmel bir uygulama Teşekkürler Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp
22.11.2017 ( Devamını oku )
Ford
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Landrover
Elinize sağlık arabam kuduruyor ve yakıtıda düştü remaps a ve ekibine çok teşekkür ediyorum Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
02.02.2018 ( Devamını oku )
Opel
Mehmet E. Zonguldak Remaps'ın ellerine sağlık. Yazılım konusunda Remaps bence Türkiye'nin 1 numarası. Tavsiye ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
27.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem Y. sizlere çok teşekür ediyorum inanılmaz bi performans anlatılamaz yaşanır ayrıca bursa bayisine çok teşekürler ilgi alaka için saygılar diliyorum Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tugay U. Cok memnun kaldim kesinlikle tavsiye ederim Salih kardesimden allah razi olsun gerek emeği gerek ilgisi sağolsun Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 tdı dsg golf 7 araca uyguladık Gerçekten çok farketti ,terettüt edenler için söylüyorum.titreme turbo kapatma vs vs gibi sıkıntıların hiçbiri yok gönül rahatlığıyla yapılabilir yakıt olarak performans beklenen sürüşlerde yakıtı etkiliyor evet ama normal veya uysal kullanımlarda araç çok daha az yakıyor Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
29.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyin Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
G20 yazılımında tek geçerim. İnanılmaz bir performans. Kesinlikle tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Erman E. Aracın ara hızlanmaları hissedilir derecede artarken, yakıt tüketimi konusunda ekonomi sağlamadı. Yag sıcaklığı ideal derecelerde seyir ediyor. Tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Audi
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )