Peugeot Chip Tuning
Abdullah C.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti
11.08.2015
Yazılım Uygulanan Peugeot
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
110 hp
240 nm
Chip Tuning Sonrası
110 hp
+ %27
240 nm
+ %38
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Peugeot 3008 model dizel aracınızın ürettiği 110hp / 240nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 140hp / 330nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 30hp / + 90nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Peugeot 3008 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Peugeot marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Peugeot Chip Tuning
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim... Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
05.12.2022
Peugeot Chip Tuning
Gökhan G. Aracım olması gereken gerçek performansına ulaştı teşekkürler Remaps Bursa Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
04.05.2019
Peugeot Chip Tuning
Cok mutluyum...aracım süper ötesi oldu.yakit düştü..teşekkürler remaps Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
15.11.2019
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Merhaba, fazlasıyla memnunum herhangi bir sorun da yaşamadım. 150 bin de yaptrdim yazılım uygulamasını şuan 320 bin .TeşekkürleR Saygılar, Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Ekibin guler yuzlu olmasi ekstra bir performans astraj 95 hp 115 hp olmasi aracin hantalligi ortadan kalkti cok tesekurle remaps. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Audi
Arabasıyla heyecan yaşamak isteyen Remaps'a gitsin. Ümit, Arda ve Gökhan kardeşime gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Audi A8 3.0 tdi Remastan sonra dahada keyifli bir hale geldi... Audi A8 Uçuyor adeta.... Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Teşekkür ederim bu işte 1 numara olduğunuz kalitenizden yaptığınız işten belli BMW 5-Serisi 525d - 177Hp @215 Hp
09.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
Burda eskittiğim ikinci 5.25d olucak deneyin torku hissedin BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Kia
Daha önceden 3.20 D aracıma yaptırmıştım, müthiş olmuştu. Şimdi Sportage 4x4 e yaptırdım. İnanılmaz bir araç oldu. Teşekkürler Ümit Doğan. Kia Sportage 2.0 CRDI - 184Hp @200 Hp
19.02.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Hamidiye G. Arabam çok güzel oldu aracın eski baygınlığindan eser kalmadı. zonguldak remaps ve yüksel usta nın ilgisine teşekür ediyorum. Gözünüz arkada kalmasın Remaps işinin ehli. Mercedes Sprinter 219/319/419/519 CDI - 190Hp @265 Hp
24.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Devamını oku )
Seat
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
Günsüray A. Hakikaten ben daha önce yaptirsaydim çünkü performansı çok yükseldi ayrıca ve çekişi çok değişti yakıtı düşdü daha ne olsun teşekkürler Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 70Hp @90 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra BMW ye bindiğimi anladım. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle Remaps ı tavsiye ediyorum. Ahmet bey ve Kerem bey Harika inşalar. TEŞEKKÜR EDERİM Remaps Maslak BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Hizli guvenli keyifli tesekkurler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Beklediğimden fazlası oldu performans harika teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.09.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280 BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Audi
Uygulanan işlemle sürüş keyfime keyif katıldı... Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TFSi - 200Hp @270 Hp
03.01.2016 ( Devamını oku )
Jeep
Tek kelime ile ifade etmek gerekirse Bu işin Nirvana sı Remaps çok teşekkür ederim. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 250Hp @285 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum , aracımdaki performans artışı ve yakıt tüketiminden çok memnunum teşekkür ederim Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr.. Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Ford
Ahmet T. Çok kaliteli bir firma güvenle aracınıza tuning yaptıra bilirsiniz Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Osman K. Çok memnun kaldım aracimda herhangi bir soruna yol açmadı tavsiye ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ne yaptığını bilerek ve çözüm odaklı çalışıyorlar. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar. Aracın performansı beklentimin üzerinde oldu. Teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
01.02.2023 ( Devamını oku )
Opel
Fatih A. aracin hizlanisi ve gidisi kayda deger oranda artis gosterdi.sehir ici yakit tuketimi biraz artti.uzun yil tuketim dustu.sinuc olarak bidaha arac alsan tekrar yaptiririm Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Dacia
aracım çok daha keyifli oldu .herkeze tavsiye ederim...teşekürler. Dacia Duster 1.5 dci - 105Hp @130 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )