Yazılım Uygulanan Ford
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
155 hp
355 nm
Chip Tuning Sonrası
155 hp
+ %16
355 nm
+ %18
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Ford Transit model dizel aracınızın ürettiği 155hp / 355nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 180hp / 420nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 25hp / + 65nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Ford Transit Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Ford marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Ford Chip Tuning
Ustalik Konustu Harika Cok Memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
21.06.2017
Ford Chip Tuning
2017 Euro 6 motor Ford Transit aracımın arabamın çekişi dahada kuvvetlendi yakıtda da baya tasarruf sağlıyorum. Remaps çalışanlarına ve Ümit DOĞAN'a teşekkür ederim. Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
23.12.2017
Ford Chip Tuning
Tmt İnşaat Elektirik İ. Emeğinize sağlık çok güzel oldu çok memnun oldum teşekkür ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
26.12.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Devamını oku )
Renault
Çokk iyi elinize sağlık .yakıt 0.7 lt azaldı.performans iyi... Renault Scenic 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Levent P. Arabam durmuyor bilmem anlatabildimmi ? Skoda Superb 2.0 CR TDi - 170Hp @205 Hp
10.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Mükemmel sonuç ve çalışma ortaklığı herşey için teşekkürler BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Opel
Ben hataydan özel olarak ümite gidiyorum o kadar bu işi yapan var ama bu guven meselesi kesinlikle ümit bu işin erbabı en son yaptırdıgım 1.3 opel astra 95 hp performansı hiç hoşuma gitmedim işlemden sonra 115 hp oldu ve suanda cok cok memnumun ümit ve ekibine cok teşekkur ederim ümit sayesinde arabadan zevk alırıyotum artık Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle çok profosyonel bir firma ve yaptığınız işler süper yaptığınız işler diyorum bugüne kadar 6 aracıma uyguladınız Mercedes GT AMG GT S - 510Hp @570 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar yazılımdan 2 gün sonra inanamadım bu benim aracım mı dedim BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araba alınca gidecegim ilk adres BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tek kelimeyle mükemmel araba sürmenin zevki ne vardim tşk ederim arkadaşlar ilginiz ve güler yüzünüz için Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Renault
Tarık A. Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
23.08.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2016 Passat 4 motion aracımın 240 beygirlik gücünü 300 beygire çıkartarak milleti yollarda üzmeme sebep olmaya ne hakkın var ümit abi hiç kusura bakmayın bu konuda mütevazi olunmaz ümit abi bu işin en iyisi işinin hakkını vermek buna denir. Remaps=kalite Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
19.10.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
Landrover
Hissedilen performans artışı, buna paralel artan Sürüş keyfi Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Skoda
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler. BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
12.08.2015 ( Devamını oku )
Isuzu
İbrahim A. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
28.01.2018 ( Devamını oku )
Opel
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
10.08.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Emre K. kaliteli ve temiz işçilik remaps ailesi ve çalışanlarına teşekkürler ederim Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Server B. Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Fehmi S. Aldığımız hizmetten ziyadesiyle memnun olduğumuz bir firma isteklerimizin ihtiyackarimizin aracımıza eksiksiz uygulandığı yer BMW 5 GT-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle böyle bir sistem geliştirdiğiniz için çok teşekkür ederim çok memnunum hem aracımın performansı ve çok yakıt tasarrufu sağlanmış oldu Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Umut Rıza V. Mitsubishi l200 4yillik kullanıcısıyim arabanın bu kadar güç geliştireceğine inanmazdim harika bir değişim hissediliyor Trabzon remaps Alper bey bu işin hakkını veriyor Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Keşke daha önce gelip 1.6 tdi octavia aracıma yaptırsaydım aracımdaki performans değişimi çok fark etti aynı zamanda normal kullanımda ve uzun yolda tasarruf sağladım tek kelimeyle özetlersem mükemmel Hyundai i 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )