Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
75 hp
190 nm
Chip Tuning Sonrası
75 hp
+ %33
190 nm
+ %32
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Ford Tourneo/Courier model dizel aracınızın ürettiği 75hp / 190nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 100hp / 250nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 25hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Ford Tourneo/Courier Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Ford marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Ford Chip Tuning
Ahmet K. Şimdiye kadar yaptirmadigim günlerin pişmanlığını yaşıyorum. Resmen satmayı düşündüğüm araçtan keyif almaya başladım Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
27.02.2018
Ford Chip Tuning
Mehmet B. Memnun kaldım gücünü hissettim soğumuş satmayı düşünmeye başlamıştım şimdi aracımı daha çok sevmeye başladım elinize sağlık bursa remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
02.11.2018
Ford Chip Tuning
Süleyman B. Gösterilen ilgiden memnun kaldım ! Aracımda ise yapılan degişikli fiziksel olarak hemen kendini belli etti. Gayet başarılı ve herkese tavsiye ediyorum Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
24.03.2019
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Veli D. V.D İlk defa yaptırdım çok memnun kaldım tavsiye ederim. Artık sürüş daha zevkli. Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Mustafa Ç. Arabamın çekişi çok iyi oldu alt devirleride güzel ama yakıtı hala ölçemedeim elinize sağlık Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Her işi ustasına yaptıracaksın Remaps bu işin kitabını yazmış Güler yüz hoş muhabbet teşekkürler ümit doğan ve ekibi... BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @240 Hp
03.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı. Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Ford
Emeği geçen herkese teşekkürler..remaps kalitesiyle performans ve yakıt harika.. Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Porsche
Yılların vermiş olduğu Tecrübe ile Profesyonel Yazılım yapan Ümit ustaya ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
SsangYong
Hasan K. Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remaps SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
11.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Gece ile gündüz kadar fark var BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.01.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Haktan G. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
İlgi, alaka, bilgi, müşteri memnuniyeti son derece başarılı. Gözünüzü kapatıp güvenebilirsiniz. BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Isuzu
Ömer D. Yapılan işlem gerçekten hissedilir derecede aracım çok farketti performansı ileri derecede ve yüksel arkadaşıma teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
24.02.2018 ( Devamını oku )
Ford
Süleyman B. Gösterilen ilgiden memnun kaldım ! Aracımda ise yapılan degişikli fiziksel olarak hemen kendini belli etti. Gayet başarılı ve herkese tavsiye ediyorum Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
24.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kamil A. aracım cok güzel oldu cekişi gidişi güclendi teşekürler Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Toyota
Aracım Toyota hilux 2014 model vigo yazılım yaptırmadan önce vites değiştirdiğim zaman araba sanki çok düşük devirde gidersin gibi titreme yapıyordu ama yazılımdan sonra hiç bir şey kalmadı. Yakıt ekonomisi güzel yapıyor. İstanbul’dan Izmit e boş trafikte 8 ortalama ile gittim ortalama hızlım 110/120 Remapsın yazılımından çok memnunum şuan Toyota Hilux 2.5 D4D - 144Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın performansında bğyük fark oldu. Yakıt tüketimi de azaldı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
Isuzu
Hüseyin Ş. Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Jeep
Araç alt devirlerini çok iyi toparladı. Daha erken vites geçişleri sağlandı. Dolayısı ile bir miktar yakıt ekonomisi sağlanmış oldu. Uzun yolda çok yüklüde olsam rampalarda yığılma önlenmiş oldu. Teşekkürler REMAPS Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp
21.08.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle çok profosyonel bir firma ve yaptığınız işler süper yaptığınız işler diyorum bugüne kadar 6 aracıma uyguladınız Mercedes GT AMG GT S - 510Hp @570 Hp
07.08.2021 ( Devamını oku )
Renault
Aracımda performans artışı ve tüketimdeki azalma gerçekten bu işler için doğru adresin Remaps olduğunu net bir şekilde göstermektedir Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın çekişinde ciddi bir artış oldu yakıtta ise tasarruf inanılmaz Ümit beye teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp
03.03.2025 ( Devamını oku )