Ford Chip Tuning
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
175 hp
400 nm
Chip Tuning Sonrası
175 hp
+ %20
400 nm
+ %20
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Yakıt eknomisi verileri kullanım ve hava koşullarına göre değişiklik göstermektedir.
Detaylı Açıklama
Ford Galaxy model dizel aracınızın ürettiği 175hp / 400nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 210hp / 480nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 35hp / + 80nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Ford Galaxy Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Ford marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Ford Chip Tuning
Er Sel Y. Aracımın performansı çok güzel oldu Zonguldak remaps ın ellerine sağlık teşekür ediyorum Ford Galaxy 2.0 TDCi - 140Hp @175 Hp
28.07.2018
Ford Chip Tuning
Mukemmel bi cekis gucune sahibim ve yakit cok daha iyi oldu. Ama biraz daha hizlandirmamiz lazim die dusunuyorum :) Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2015
Ford Chip Tuning
Başka firmalarda yazılım yaptıran 3 focusla denedim fark muazzam yazılım yaptırcaksanız ilk adresiniz remaps olsun Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
23.06.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe 19 Yıllık Tecrübe
Yazılım Uygulanan Ford
Marka Araçlar Tüm Referanslar
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Ford
Daha keyifli bir sürüş deneyimim oldu yakıt sarfiyatım nispeten düştü. Bundan sonra yazlımsız araca binmem teşekkürler REMAPS Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
öncelikle aracım markası hyundai i30 normalde performansı iyi bir araç bir gün internette dolaşırken sayfada chip tuning reklamları çıktı biraz araştırdım ustaların yorumlarını dinledim birçoğu iyi olmadığından bahsediyor araç çabuk yıpranıp motor bloğunu çatlatıp piston kırmalardan daha birçok korkulu rüyalara uzanan serüvenler kafam çok karışmıştı ( ta ki remaps si bulana kadar) anlattıklarım hepsi doğrudur bunlar yaşanmış olaylar ama neden oluyor diye soracak olursanız piyasada ki bu işi bilinçsizce yapmış ustaların eseri çünkü yazılımı atarken neyi hangi oranda açacaklarının değerini bilmedikleri için araç ileride zarar görmüş oluyor dolayısıyle bu işi her yer de yapılamayacağını remaps si bulduktan sonra öğrendim her şeyden önce yetkili arkadaşlar makina mühendisleri gerçekten bu işte kendilerini çok iyi yetiştirmiş ustadlar gerek yurtdışı eğitimleri gerek burada almış oldukları eğitimlerini meyvesini aracıma yaptıkları güncellemelerden sonra gördüm sizlere tarif edemeyeceğim bir deneyim yaşadım bir araç bu kadar mı başkalaşım geçirir emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim inanılmaz bir performans eminim ki bu işlemlerden sonra aracınızı daha çok seveceksiniz . iyi ki varsınız REMAPS.... Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Müşteriyle ilişkileri çok pozitif ve sorulan tüm sorulara net bir şekilde cevap alabileceğiniz kurumsal bir kurum, satış ve sonrasında çok yardımcı oldular tüm ekibe çok teşekkür ederim performans ve yapılan işlemler çok etkileyici ve üst düzeyde, profesyonel işçilik teşekkürler Remaps Ailesi Ve Ümit DOĞAN. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Opel
Benim aracım zaten yer uçağı idi savaş jeti oldu daha yeni 3-5 ay geçsin deneyimlerimi tekrar paylaşırım Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
29.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Sorunsuz, sağlıklı ve son derece keyifli sürüş deneyimi için çok teşekkür ederim. 2012 yılından beri bütün arabalarımın yazılım işlerini güvenerek yaptırıyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
15.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Aracı 1000 kilometredir kullanıyorum herhangi bir sorunla rastlanmadı ve aracın performansı ve yakıtı güzel Audi A6 3.0 V6 TDi - 245Hp @295 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
3 aracımı burada yaptırdım, son aracımı alırken onların tavsiyesi üzerine arac secimi yaptım.Tek kelimeyle mukemmel, BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ümit beye ve çalışma ekibine çok teşekkür ederim, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Nissan
Yapılan işlemden sonra aracımda performans artışı ve yakıt tasarrufundan çok memnunum yokuşlarda aracın performanstan düşmesi geçti araç artık gaz zoruyla değil kendi akışıyla gidiyor bu benim kendi aracım olarak 3. Yaptırdığım araç Remaps ailesine teşekkür ediyorum Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo - 160Hp @190 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Porsche
Bence çok başarılı Porsche Cayman 2.0T - 300Hp @350 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ilgi alaka, konuyla ilgili tatmin edici bilgilendirme ve sonuc olumlu. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.4 TSi - Blue GT - 150Hp @170 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Nissan
Yunus Ş. Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Citroën
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Mert K. Arabama Yapılan Yazılımdan Oldukça Memnunum Şuana Kadar Hiçbir Sorun Yaşamadım Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Audi
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit bey Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Tmt İnşaat Elektirik İ. Emeğinize sağlık çok güzel oldu çok memnun oldum teşekkür ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
26.12.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hüseyin Y. Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. Saygılarımla Volkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
26.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Renault
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
06 vrc 50 subaru impreza wrx sti, 06 kpz 01 bmw 530i , 06 ka 2977 range rover vogue ve 06 akr 90 audi a6 3.0 quatro olmak üzere 4 adet araçımda remaps yazılımı mevcut gerçekten yazılımdan sonra arabalardaki değişikler den son derece memnunum hızlanma kalkıs son surat gibi artışların yanında en güzel tarafı yakıtın eskisine oranla daha düşük olması. Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Ford
Arac rahatladı. Tıkanma yok. Çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt düştü. Edblue koyma bitti. Ford Transit 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :) BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Bu işte son nokta Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )