BMW Chip Tuning
Osman Salih Ö.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim
18.05.2019
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
170 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
170 hp
+ %29
250 nm
+ %24
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
BMW 3-Serisi model benzinli aracınızın ürettiği 170hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 220hp / 310nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +50hp / + 60nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

BMW 3-Serisi Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016
BMW Chip Tuning
2. F30'a yaptırdım. Söze gerek yok sonuç çok iyi. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.07.2016
BMW Chip Tuning
Rasim S. Yaptıralı 1.5 ay kullanalı 15 hün oldu Performans olarak harika ama yakıt olarak daha birsey anlamadım tavsiye ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.03.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
14.02.2020 ( Devamını oku )
Suzuki
Gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Alt devirlerde toparlama hızlandı Suzuki SX-4 S-Cross 1.6 VVT - 120Hp @134 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Arızasız problemsiz düşük yakıt Mükemmel bir performans Remaps bu işi en iyi yapan Türkiye’deki tek yer ilgi ve alakasın dan dolayı Ümit bey’e teşekkür ederim Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fırat C. Selam Caddy 2016 2.0 Tdi. Aracin performansi harika, yakıt tüketimi icin henuz bir , done toplayamadım ama tahminin bir düşüs olucak gibi. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdullah E. Teşekkür ederim şu anda olumlu ve tatmin edici remaps ailesine teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.01.2020 ( Devamını oku )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Burhan S. Aracımın performansında işlem sonrası çok keyif alıyorum ani hızlanmalrı Harika olmuş Tork yükselmiş teşekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracımın içinde bi canavar varmış ümitbeyin sayesin de öğrenmiş olduk kaliteli düzgün ve nazik hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Bır tanıdık vasıtasıyla 2015 BMW 520i aracıma yazılım yaptırdım kafamda oluşan Burdur’u soruya makul mantıklı cevaplar aldığım kurumunuzda işlemı gerceklestırdım keyıfle aracımı kullanıyorum ılgı ve alakanıza çok teşekkür ederım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Audi
Mesut O. Arac ile yaptıgım deneyımde surus olarak cok buyuk üstünlük gordum bundan sonrakı araclarımda da sizlerle calısacagım emeğiniz için teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
08.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yunus D. Yaptırmadan önce 1.4 TSyi Passatla 1.6 dizel Passatım'la performans yarışı nda geride kaldım bu biraz gücüme gitti neye mal olursa olsun yaptıracağım dedim ve yaptırdım Tek kelimeyle mükemmel oldu tebrik ederim sizleri Hem yakıtta hemde performans da kesin çozüm aldım tekrardan teşekkürlerimi sular başarılarınızın devamını delerim... Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansına gerçekten inanamıyorum. Büyük motor hastalığı vardı bende . Sayenizde 2.0 dizel motor ile 3.0 gücü hissediyorum. Yakıt olarak henüz yazmak yanlış olur çünkü 10 gün oldu uygulama yapılalı ve aracı sakin kullanamıyorum habire son gaz kullanıyorum:) çok teşekkürler başta Ibrahim Bey olmak uzere bütün Remaps ailesine ... BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
2. F30'a yaptırdım. Söze gerek yok sonuç çok iyi. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok memnun kaldım, keşke daha önce yapılsaydı :) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Mithat Ö. Gayet güzel ve basarılı bir firma gözünüz arkada kalmasın . Ayrıca zonguldak remaps yüksel ustaya ilgisinden dolayı teşekkür ederim Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım yaptırtıkdan sonra aracımın performansından çok memnunnum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.tavsiyede ederim herkeze ümit beye teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
08.01.2016 ( Devamını oku )
Fiat
Miraç E. Yazılım gerçekten çok fark etti. Alt devirler canlandı devirlenme isteği ve çekiş farkedilir ölçüde arttı rahat ivmeleniyor artık. Erdem beye ve remaps ekibine ilgilerinden ve işlerindeki hassasiyetinden dolayı teşekkür ederim. Düşünenlere tavsiyemdir aracınızın gücünü farkedeceksiniz. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda daha önceden yapılmış yazılım vardı fark çok büyük serhan abim sayesinde sizin yazılımla tanıştım mükemmel ötesi oldu sonsuz teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Ford
Aracim on numara oldu tesekjur ederim Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
28.01.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Kadir Furkan A. Daha önce başka firmaların yazılımlarınıda denedim ama gördümki kalite tesadüf deilmiş trabzon remaps alper akkoç abimize yazılımımızı yaptırdıgımızdan ötürü çok mutlu ve memnunuz teşekkürler REMAPS Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araba alınca gidecegim ilk adres BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fatih Y. Benim caddy oldu ASLAN ... Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @150 Hp
19.04.2017 ( Devamını oku )