BMW Chip Tuning
Osman Salih Ö.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim
18.05.2019
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
170 hp
250 nm
Chip Tuning Sonrası
170 hp
+ %29
250 nm
+ %24
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
BMW 3-Serisi model benzinli aracınızın ürettiği 170hp / 250nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 220hp / 310nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +50hp / + 60nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

BMW 3-Serisi Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016
BMW Chip Tuning
2. F30'a yaptırdım. Söze gerek yok sonuç çok iyi. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.07.2016
BMW Chip Tuning
Rasim S. Yaptıralı 1.5 ay kullanalı 15 hün oldu Performans olarak harika ama yakıt olarak daha birsey anlamadım tavsiye ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.03.2017
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Kia
İki aracıma da chiptunning yaptırdım. Çok memnun kaldım araçlarımın çekiş gücü çok farketti. Ümit beye çok teşekkür ederim. Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
12.08.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracım g30 2017 model di cekişi cok kötüydü yazılım sonrası aracım ucak oldu yakıt ta art madı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Volkswagen
İskender B. merhabalar ilk defa yazılım yaptırdım, arkadaşlar güleryüzlü ilgili yaptığı işin bilincinde olup %100 üzerinden %100 vermek isterim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.05.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
Hyundai
Harun K. Merhabalar. 2016 tucson 1.6 Tgdi aracıma yazılım attırdım. performansı daha iyi oldu çok memnunum teşekkürler Remaps Hyundai Tucson 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnunum aracım çok değişti yakıt tüketimi düştü diyemem ama düşük devirde sakin kullanımda 6 litre ortalamayı yakalıyorum BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
08.01.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
Arabanın bu kadar değişeceğini tahmin etmiyordum. Arkadaşların eline sağlık, Allah emeğinizin karşılığını nasip eder inşallah. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI VGT - 125Hp @153 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
BMW
Kaliteli hizmet guleryuzlu personeller. Hizmettende gayet memnun kaldim.. BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
18.08.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Devamını oku )
Dacia
Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Audi
Cemil S. Sayın Alper beye çok teşekkür ederim. Mükemmel ve cok profesyonel şekilde hizmet verdi. Başda olan kuşkuları mı boşa çıkardı. Bence Türkiye'de chip tuning yapılacak tek adres Audi Q7 3.0 TDI CR - 272Hp @320 Hp
17.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Mercedes
Mustafa A. Erzurum şubesi Serkan Bey çok ilgiliydi, çok yardımcı oldu, teşekkürler remaps. Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp
07.12.2022 ( Devamını oku )
Volvo
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
26.03.2018 ( Devamını oku )
Chevrolet
Samet Y. Aracimi bir daha yeniden sevdim. Gercekten fark edilir bir performans degisimi oldu. Gercekten yapilabilecek en dogru secimdi. Tesekkurler Chevrolet Camaro 2.0 T - 272Hp @310 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
2008 den beri tüm arabalarımı ümit kardeşime teslim ettim. Sonuç hep daha iyi ; mükemmel.Bu iş için yaratılmış. İşini hakkıyla yapan dürüst insan Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
19.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda yakıt 1L azaldı. Alt devirlerde hantallık vardı ondan kurtuldum. Performans ciddi derecede fark etti BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan işlem için Remaps’e teşekkür ederim. Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.08.2018 ( Devamını oku )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Ömer E. Sarsıntılı çalışan araba yağ gibi oldu, on numara iş Fiat Albea 1.3 MJT - 90Hp @95 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
BMW
Yaklaşık 3 ay oldu ve hiçbir sorun yaşamadım çok memnunum,teşekkürler. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
10.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Devamını oku )
Audi
Onur T. Serkan Mutlu beye çok teşekkür ediyorum ilgi alaka ve titizliğinden dolayı Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
31.03.2020 ( Devamını oku )
BMW
Daha aktif ; atak bir aracım var. Başarılı bir uygulama ; teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )