Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
116 hp
260 nm
Chip Tuning Sonrası
116 hp
+ %29
260 nm
+ %23
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
BMW 1-Serisi model dizel aracınızın ürettiği 116hp / 260nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 150hp / 320nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 34hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

BMW 1-Serisi Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Çok araştırmam sonucu gittim. Ona rağmen korkularım vardı ama sonuçtan çok memnunum. Asıl remaps ailesine çok teşekkür ederim her şeyden önce müşteri memnuniyetine önem verdikleri için. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
01.05.2018
BMW Chip Tuning
1.16 manuel BMW aracımı 2. vitesde yığılma ve sürüş keyifsizliği yüzünden satma kararındaydım remaps tek dokunuşla aracımı satmaktan vaz geçirdi. Aracımın şuan 2. Vitesi daha iyi genel performans mükemmel ani gaz hızlanma süper ve yalkıt tüketimi spor kullanımda şehir içi en iyi 6.5 litreden 5.7 ye geriledi. Elinize emeğinize sağlık teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
27.11.2018
BMW Chip Tuning
Araçtan beklentilerinizi tamamen karşılayacak bi uygulama satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum.herkeze tavsiye ederim. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
11.05.2019
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Muhammet Y. Beğendim başarılı Ümit kardeşim çok ilgiliydi BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
İnsan arabası olmaktan çıktı, tşk ederim Audi S3 8V MK2 - S3 2.0 TFSI - 310Hp @350 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim. Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Ömer K. Arabaya birebir katkısı oldu banamısın demio 1 vites farketti . harici yakıtta aynı şekil tasarruf yaptı Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
BMW
Burda eskittiğim ikinci 5.25d olucak deneyin torku hissedin BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim Hollanda arnhem sehrinden geldim Volkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Furkan A. Aracımın yakıt tüketimi düştü ve performansı arttı emeği geçen herkese teşekkürler..... Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
27.11.2017 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu benim Remaps gören ilk aracım değil ve sanırım son da olmayacak.Ümit Bey ve ekip çok profesyonel.Aracım şu an inanılmaz farklı ve keyifli hale geldi.Teşekkürler... BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
Seat
Merhaba. Ben iki aracıma da yazılım yaptırdım 1. Skoda superb 2012 2.0 TDI 4*4 2. Seat Leon 2013 1.6 TDI inanılmaz performans artışı ve yakıt tasarrufu sağladı. İlgi alaka zaten tartışılmaz teşekkürler Remaps Seat Leon 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Alper Akkoç sayesinde yakıt düştü ve çekiş arttı teşekkürler Remaps Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Seat
Çağrı E. Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Porsche
Harika bir muamele gerçektem profesyonellik akıyor çok memnun kaldım kalitenin tek adresi remapssss Porsche Cayenne 3.6 V6 - 290Hp @312 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Opel
Aracımın performansı tamamen değişti,yakıt tüketimi azaldı. Bundan sonraki tüm araçlarım için de adresim Remaps olacak. Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
07.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Mercedes
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum.. Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp
22.03.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Devamını oku )
Seat
gerçekden gidilebilecek bu konuda en iyi yer Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Mercedes
Hiç tereddüt etmeden yaptırdım. Yazılım için en iyi yer. Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Mücahit T. Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum işin açığı, çok memnunum gidişi yakıtı mükemmel oldu diyebilirim. Elinize emeğinize sağlık Teşekkürler... Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
23.04.2021 ( Devamını oku )
Opel
Opel insignia sport 1.6 dizel otomatik aracıma yaptırdım. Gayet memnun kaldım. Tavsiye ederim Opel Insignia 1.6 CDTI - 120Hp @165 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
Skoda
2 aydır kullanıyorum, memnunum. Yine olsa yine yaparım. :) Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
25.07.2019 ( Devamını oku )