Yazılım Uygulanan Audi
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
190 hp
400 nm
Chip Tuning Sonrası
190 hp
+ %16
400 nm
+ %13
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Audi A6 model dizel aracınızın ürettiği 190hp / 400nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 220hp / 450nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 30hp / + 50nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Audi A6 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Audi marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Audi Chip Tuning
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlık Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
28.01.2016
Audi Chip Tuning
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019
Audi Chip Tuning
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Fiat
Kazım Ö. Yüksel usta sayesinde rahata kavuştum müşteri memnuniyeti super Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Öncelikle böyle bir sistem geliştirdiğiniz için çok teşekkür ederim çok memnunum hem aracımın performansı ve çok yakıt tasarrufu sağlanmış oldu Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
01.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Ertuğrul A. Aracımı gerekmedikçe 2k rpm üstünde kullanmamaya dikkat eden bir sürücü olarak remaps yazılımından sonra 1.8k rpm bandında kullanmaya başladığımı farkettim Rampa çıkışlarında ivmemin düşmesinden şikayetçiyken bu konuda beni tatmin eden remaps’a teşekkür ediyorum Ayrıca trafikteki selektör tacizlerine 1.5k rpm bandındayken anlık cevap verip gelen araç sürücüsüne beklemediği performansı göstermek ayrı bir haz veriyor. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Altan K. Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : ) Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
01.05.2017 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Fevkalede mükemmel bütün araç tutkunlarına tavsiye ederim ilginiz için teşekkür ederim Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 130Hp @160 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Volvo
Teşekkür ederim eskisinden çok çok iyi oldu . Volvo XC 60 2.4 D5 - 185Hp @225 Hp
02.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır. Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Devamını oku )
BMW
Hersey mükemmel, Ümit Bey’e teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Devamını oku )
Landrover
Hissedilen performans artışı, buna paralel artan Sürüş keyfi Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
BMW
Doğukan İ. Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Opel
Mehmet Ali Y. Sonuç mükemmel alper akkoç ve remaps tesekkurler Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Tamer Y. Zonguldak ereğli Remaps a tşk ederim aracım altımdan fırlayacakmış gibi bu kadar olacağını beklemiyordum. Yüksel ustama ilgi ve alakasından dolayı tşk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
12.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
235 hp bir canavar yarattiginiz icin emegi gecen herkeze tesekkur ederim. Turkiyede teksiniz... BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Devamını oku )
Skoda
Murat Han Y. Bu ikinci aracım Remaps tarafından yapılan mükemmel oluyor araç eskisinden çok daha atak çok daha hareketli normal kullanımda yakıtımda düştü herkese tavsiye ederim Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Renault
Alsat yapıyorum buna rağmen her aracımıremaps te yaptırıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Abdulkerim T. Trabzonda bu işlem yapıldı. Gayet memnun kaldım daha iş yerine girer girmez tatlı kuruyemiş ikramı yapıldı çok basit şeyler ama benim hoşuma gitti. Aracın performansına gelecek olursak 10 numara .... Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
19.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Yakıt tüketimi azaldı performans arttı güler yüzlü personel için ayrıca tebrik ediyorum Audi A4 2.0 TDi - 170Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım önemli derecede güç ve performans sahibi oldu.Vermiş olduğum para sonuna kadar helal olsun.Herşeyden önce ilgi alaka hürmet çok güzel müşteri memnuniyeti süper. Herşey için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Musa T. Anlatmaya gerek yok maşallah adamlar işinin erbabı 2 otomobilime vede 3 adet tırlarıma yazılım attırdım çok memnun kaldım Allah razı olsun remaps Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 225Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Devamını oku )
Audi
Daha Once 2013 BMW 1,6lt 520i (170->250), 2010 2,0lt Dizel Audi A6 (170->210), 2012 BMW 2,0lt 320i (184->290) araclarimi yaptirmistim. Herbirinden de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps Arac Code lama sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yoktur Audi A6 2.0 TDi - 170Hp @215 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Seat
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyin Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )