MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralar BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
02.12.2016 ( Devamını oku )
BMW
Maslak remaps ahmet bey ve kerem bey e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum ekonomi ve performans olarak bmw 320 ied aracımı bambaşka bir hale getirdiler kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin pişman olmazsınız BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
18.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
Isuzu
Mustafa Ş. Aracım kabuk değiştirdi resmen, Ümit beye çok teşekkür ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Yapılan uyğulamadan memnun kaldım emeği geçen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Citroën DS4 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Jeep
Remaps işini uzmanca yapan profesyonel bir ekip.. Aracım cherokee 2,8 crd yazılım sonrası150 den 182 hp alt devir ve orta devirlerde hissedilir bir performans artışı yakaladı. Maslak remaps e teşekkürler.. Jeep Cherokee 2.8 CRD - 150Hp @180 Hp
24.03.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Volkswagen transporter 102 bg olan aracımız ile büyük sıkıntı çekiyoduk.Yazılımdan sonra aracın performansı konusunda büyük değişiklik oldu.Teşekkürler Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
19.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Böyle olacağını bilsem daha önceden yaptırırdım çok memnunum Fiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Haktan G. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Audi
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp
26.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok iyi çok kalite ve yoğun ilgi ve Tecrübe remapsa teşekkürler BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Ali K. Yüksel ustamın eline sağlık çok ilgili ve bilgili bir usta teşekkür ediyoruz Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
BMW
Asla pişman olmayacaksınız Remaps bu işin hakkını veren iyi bir firmadır. Ben yaptırdım ve sorunsuz zevkle biniyorum. Aracınıza değer katmak için REMAPS BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
14.08.2020 ( Devamını oku )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Seat
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Audi
Çok memnun kaldım ara hızlanmalar çok değişti teşekkürler Audi A4 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Halil I. Aracim 2008 model 2.5 tdi 130luk caravelle yazilimla birlikte 174 bg yükseldi ortalama yakıt tüketimi 11 lt iken 7.3 lt ye düştü ayrıca almış olduğum performans anlatılmaz yaşanır emeği geçenlere teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
06.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Gökhan H. Uygulama yazılım tüm işlemler sorunsuz yapıldı çalışan arkadaşların eline emeğine sağlık.gulet yüzlü sıcak kanlı olmaları ayrıca bir memnuniyet yarattı bende.tesekkurler Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
Aracımın dünyası değişti yaptığım en güzel güncelleme oldu teknik konudaki bilgi ve deneyimi remapsi bir numara yapıyor teşekkürler remaps Chrysler Grand voyager 2.8 CRDi - 163Hp @200 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Devamını oku )
BMW
aracın gercek performansını remaps ile keşfettik ümit beye teşekkür ederiz. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Koray Y. Alper bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim arabamı artık daha çok seviyorum performans muhteşem yakıtıtında bu kadar düşebileceğini beklemiyordum herşey için sağolun Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Devamını oku )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )