Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
122 hp
360 nm
Chip Tuning Sonrası
122 hp
+ %27
360 nm
+ %17
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
Landrover Defender model dizel aracınızın ürettiği 122hp / 360nm motor gücünü, Türkiye normlarında verimli hale getirmek adına hazırladıgımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 155hp / 420nm ’lik performans artışı öngörmekteyiz. Kazanılan + 33hp / + 60nm güç artışı sonrasında kesinlike çevreye rahatsızlık vermeyecek (duman atmayacak) şekilde eksoz emisyon değerleriniz korunarak hazırlanmaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı hem de yakıt verimliliği açısından yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimiz bizi diğerlerinden ayıran en büyük faktördür.

Landrover Defender Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
Landrover marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
Landrover Chip Tuning
Emeğinize ellerinize sağlık Landrover Defender 2.5 TD5 - 122Hp @152 Hp
11.12.2015
Landrover Chip Tuning
Hissedilen performans artışı, buna paralel artan Sürüş keyfi Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.06.2015
Landrover Chip Tuning
Yoğun iş temposunda bana vakit ayıran ümit beye tesekkür ederim. Aracımızın ara hızlanmaları serileşmiş ve gaz tepkimesi artmıştır. Saygı ile.. Landrover Freelander 2.2 TD4 - 150Hp @215 Hp
22.03.2016
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Seat
Ahmet C. Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
07.01.2022 ( Devamını oku )
Seat
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
22.06.2015 ( Devamını oku )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibine öncelikle profestonel yaklasimlari icin tesekkur ediyorum.aracimin gaz tepkimesi ve yakit ekonomisi fazlasiyla memnun edici ellerinize saglik şiddetle tavsiye ediyorum kaldiki 1 hafta icinde ayni model arac sahibi aracima binen 2 arkadasimda ayni hafta islemi yaptirdi.. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araç gayet hızlı oldu.Ama yakıta bir azalma olmadı.Elinize sağlık. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Fiat
Hizmet kalitesi uygulama öncesi ve sonrası bilgilendirme müşteri ilgi ve alaksiyla OEM beyin yazılımında açık ara Türkiye'nin en iyisi Fiat Freemont 2.0 Mjet - 140Hp @185 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Sizden iyisi asla yok :) BMW 3-Serisi 318i - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Devamını oku )
Ford
Gül Kar G. Araçlarımız şuan sorunsuz. Diğer araçlarımızıda yaptırmayı düşünüyoruz Remaps bu işin iyisi Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Murat T. Tek kelimeyle mükemmel BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Ilkay K. Çok memnun kaldım. Ayrıca TRabzon bayi Alper beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Güler yüzlü işletme. Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Gayet güzel oldu İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.Başka araclarımda var inşallah onlarada yaptırmayı dişünüyorum BMW 5-Serisi 520d - 163Hp @220 Hp
19.02.2017 ( Devamını oku )
Skoda
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
20.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı . Arkası rahat durmuyor artık :)) BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Devamını oku )
BMW
Ümit abime tşkr ediyorm. Araca kendini aktarmış adeta.Maşallah Güven ve kalite Remaps tr BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @240 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın gerçek gücünü hissettim bambaşka bir araç oluyor BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Volvo
Mustafa Ugur T. Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp
19.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )
SsangYong
Hakkı E. 10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
05.05.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracın hissedilen vites geçişleri ciddi anlamda azaldı. Yokuşlarda 2. Viteste mi kalsam 1. Vitese mi geçsem karmaşası kalmadı. Düzlükte ivmelenmeyi anlatmaya dahi gerek yok yaşamak lazım. Torku hissediyorsunuz! Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
09.02.2018 ( Devamını oku )
Renault
Ömer S. Trabzon Alper ustaya tesekkür ediyorum.İyi iş çıkardı Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
03.04.2018 ( Devamını oku )
SsangYong
Özkan Murat T. Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi. Teşekkürler Remaps.... SsangYong Rexton 2.7 XDi - 163Hp @185 Hp
22.05.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Citroën
Güler yüzlü hizmetiniz kaliteli işçiliğiniz için teşekkür ederiz Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )