BMW Chip Tuning
Murat Kadir G.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Bmw 3.16i aracima yapilan yazilimla arac resmen kendine geldi inanilmaz bir degisimle cok keyifli bir surus tecrubesi yasatiyor ayricada yetkili servislerin dahi cozemedigi sorunlar cozuldu. Umit bey ve profesyonel ekibine cok tesekkur ederim.
07.04.2018
Yazılım Uygulanan BMW
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
136 hp
220 nm
Chip Tuning Sonrası
136 hp
+ %62
220 nm
+ %41
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

18i 170Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015
BMW Chip Tuning
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Ferhat F. Alper beyin ilgi ve alakasından çok memnun kaldım. Aracım üzerindeki etkisinide zamanla daha iyi anlayacağım. Şuan için memnunum. Başka arkadaşlarımada tavsiye ettim. Selamlar Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
09.01.2020 ( Devamını oku )
Ford
Kalite , profosyenel ilgili ve işini düzgün yapan firma , kesinlikle araçlar başka firmalarda kurcalanmamalı , çok memnunum Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Chevrolet
Tugay U. Cok memnun kaldim kesinlikle tavsiye ederim Salih kardesimden allah razi olsun gerek emeği gerek ilgisi sağolsun Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
Mercedes
Eşref B. İlgi alaka bilgilendirme ve hizmet için çok memnun kaldım teşekkürler remaps erzurum Mercedes ML ML 350 CDI - 258Hp @295 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Toyota
Aracımın özellikle yokuşlardaki çekişi ve ani ivmelerinde gözle görülür bir artış gösterdi. Teşekkürler Remaps... Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
08.05.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ahmet H. İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum yakıtıda sakin kullanımda fark ediyor teşekkür ederim Remaps. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Aracımın lastiklerini değiştirdim çok memnun kaldım teşekkür ederim Citroën C3 / C3 Picasso 1.6 BlueHDI - 75Hp @95 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Audi
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Arabamın üstündeki hantallık kalktı. Maslak remaps Ahmet beye selamlar. Onun güleryüzlü samimi davranışı için teşekkürler.. Audi Q5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Skoda
Tek kelime kusursuz Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail T. Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
15.05.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracın içinden bir canavar çıktı resmen ben bu kadar performans artışı göstereceğini beklemiyordum.Teşekkürler BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Chevrolet
Mehmet T. Şunlık performans ve yakıt tüketiminde ortalama %10 oranında bı değişiklik gösterdi teşekkür ederım Chevrolet Captiva 2.2 VCDi - 163Hp @200 Hp
15.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Çok ilgili ve samimiler kısa sürede işlemi bitirip hazır hale getirdiler. Sıkıntısız kullanıyorum performans yeterli yakıt 1lt kadar düştü. Herkese tavsiye ederim. Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
26.10.2018 ( Devamını oku )
BMW
Kaliteli hizmet guleryuzlu personeller. Hizmettende gayet memnun kaldim.. BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
18.08.2017 ( Devamını oku )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Devamını oku )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Devamını oku )
Seat
Çok beğendim. Çok ilgililerdi. Aracın performansı çok değişti. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
13.08.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Elimize gelmiş ve geçmiş bütün araçlarımızı Remaps uygulamaları ile en güvenilir ve sağlıklı şekilde, en iyi performansı alır hallerine getirdik. Hiç bir zaman da araçlarda bir aksilik veya bir arızayla karşılaşmadık. Ellerinize emeğinize sağlık. Mercedes E / E Coupé 300e - 320Hp @350 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
Hyundai
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler Remaps Hyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Audi
Tuncay A. Aracım gerçekten çok güzel oldu . Farkı hissedebiliyorum. Salih beye ilgi ve alakası İçin ayrıca teşekkür ediyorum. Remaps 1 numara Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit bey ve ekibine öncelikle profestonel yaklasimlari icin tesekkur ediyorum.aracimin gaz tepkimesi ve yakit ekonomisi fazlasiyla memnun edici ellerinize saglik şiddetle tavsiye ediyorum kaldiki 1 hafta icinde ayni model arac sahibi aracima binen 2 arkadasimda ayni hafta islemi yaptirdi.. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Fiat
Gerek kendi çevremdeki arkadaşlarım gerekse kendi araçlarıma yapmış olduğumuz uygulamalarda hiç bir memnuniyetsizlik söz konusu olmadığı gibi performansın yükselmesinin yanı sıra yakıt tüketiminin büyük ölçüde düşüşü yüzümüzü güldüren en büyük etkenlerden birisi olmuştur şunuda unutmadan eklemek isterim aracımızla aynı marka ve model olan remaps sız araçların yanından geçerken size yetişememeleri ve hayretle bu nası gidiyo böyle ya diye konuştuklarını bilmek ise ayrı bir keyif sonuna kadar tavsiye ederim başta Ümit Doğan olmak üzere tüm ekibe teşekkür eder başarılar dilerim Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli hizmet, ciddi bir şekilde performans ve tasarruf ve tam güvence garantisi ile işinin arkasında bir ekip teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Renault
İyi günler 2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim... Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Renault
Mehmet K. Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar Saygılar Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
23.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
Gerçekten mükemmel, elinize sağlık, BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
10.07.2015 ( Devamını oku )