BMW Chip Tuning
Murat Kadir G.
Fotoğraftaki aracın sahibi tarafından yazılmıştır
Bmw 3.16i aracima yapilan yazilimla arac resmen kendine geldi inanilmaz bir degisimle cok keyifli bir surus tecrubesi yasatiyor ayricada yetkili servislerin dahi cozemedigi sorunlar cozuldu. Umit bey ve profesyonel ekibine cok tesekkur ederim.
07.04.2018
Yazılım Uygulanan BMW
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
136 hp
220 nm
Chip Tuning Sonrası
136 hp
+ %62
220 nm
+ %41
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

18i 170Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015
BMW Chip Tuning
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
Aracımı satmayı düşünüyordum yazılımdan sonra vazgeçtim ciddi bi artış oldu ellerinize sağlık şiddetle tavsiye ederim BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @300 Hp
30.12.2017 ( Devamını oku )
Renault
Yurdanur Ç. Süper herkese tavsiye ederim hem performans hemde yakıt tüketimi olarak çok güzel aracımız tanıyamıyorum :) Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Uzun yıllardır aldığım her aracıma yazılım yaptırıyorum ve çok memnunum kalıyorum. Araçta ciddi bir değişim hissetmek istiyorsanız kesinlikle denemelisiniz. Arabamı aldığımda ilk durağım REMAPS oluyor. Bu işin hakkını sonuna kadar verdiğiniz için teşekkür ederim. Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
BMW
İlgi,alaka,performans her şey 10 numara BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali Arif B. Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp
09.03.2022 ( Devamını oku )
BMW
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
15.09.2017 ( Devamını oku )
Ford
Mehmet A. Ellerinize sağlık kaliteli işçilik kaliteli insanlar bu işte 3 kaliteli firma var 1. Remaps 2. Remaps 3. Remaps Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
22.11.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
1.2 TDI 1.6 TDI oldu resmen. Ara hızlanmalar çok akıcı hale geldi. Yakıt ise okadar gazlamama rağmen müthiş bır derecede artmadı. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
İnanılmaz derecede fark ediliyor çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim Sayın Ümit Doğan kardeşime teşekkür ederim Saygılar BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Renault
Halim Ü. Ben çok memnunum harika performans sağladı ben teşekkür ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Gayet Profesyonel ve hızlı şekilde sorunsuz güç artışı ve ekonomi sahibi oldum. Teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma. aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar 150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Cenk C. Kayseri bayisi Özdemir abimiz ilgisi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim uygulamadan da fazlasıyla memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
23.02.2022 ( Devamını oku )
Toyota
Aracım Toyota hilux 2014 model vigo yazılım yaptırmadan önce vites değiştirdiğim zaman araba sanki çok düşük devirde gidersin gibi titreme yapıyordu ama yazılımdan sonra hiç bir şey kalmadı. Yakıt ekonomisi güzel yapıyor. İstanbul’dan Izmit e boş trafikte 8 ortalama ile gittim ortalama hızlım 110/120 Remapsın yazılımından çok memnunum şuan Toyota Hilux 2.5 D4D - 144Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Emin Berkay B. İlk başta çok endişeli yaklaşmıştım performans ve yakıt tasarrufunu görünce inanılmaz tatmin oldum. Harika BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
31.07.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Gercekten arac kendine geldi tek kelime ile on numara bes yildiz⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Citroën C3 / C3 Picasso 1.4 HDi - 70Hp @90 Hp
26.06.2015 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Ali Ö. Audi a3'e yaptırdım 1.4 tsi Gerçekten mükemmel oldu ellerine sağlık Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Faruk M. aracımda inanılmaz bir performans artışı oldu tavsiye ederim Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
15.03.2018 ( Devamını oku )
Renault
Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
03.09.2019 ( Devamını oku )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Devamını oku )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Sanki yeni araba aldım. Eskisi ile hiç alakası yok. Elinize sağlık süper oldu Citroën DS4 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
06.01.2020 ( Devamını oku )
Renault
Alsat yapıyorum buna rağmen her aracımıremaps te yaptırıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
18.08.2020 ( Devamını oku )