Şube
Remaps
  • Pazartesi
  • Salı
  • Çarşamba
  • Perşembe
  • Cuma
  • Cumartesi
  • Pazar
  • Şube Kapalı UTC / GMT +2
İLETİŞİME GEÇİN
Lütfen gerekli alanları eksiksiz doldurunuz. Sorunuz, ilgili birimin değerlendirmesi ardından tarafınıza cevaplanacaktır

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Mercedes
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp
18.06.2017 ( Devamını oku )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Seat
Oğuz U. Mükemmel güç performans artışı oldu teşekkürler Remaps Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Seat
Sürüş zevkim 2 katına çıktı desem abartmış olmam. Alt devirler , hızlanma ve son hızda inanılmaz değişimler oldu. Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
18.11.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Fatih B. Kısa ve öz yorum yapacağım arkadaşlar.. Aracımı durduramıyorum keşke daha önce yaptırsaydım.. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Ford
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Audi
Mehmet Ali Ö. Audi a3'e yaptırdım 1.4 tsi Gerçekten mükemmel oldu ellerine sağlık Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
21.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Emre K. kaliteli ve temiz işçilik remaps ailesi ve çalışanlarına teşekkürler ederim Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Audi
Hasan G. İlgi alaka Güler yüzlü Alper Akkoç ve yanında çalışan iş arkadaşlarına çok teşekkür ediyorum.Yazılıma sıra gelince aracımın performansı ve rampa çekişleri müthiş derecede arttı yakıt düşüşü gerçekten inanılmaz aracımı artık keyifle kullanabiliyorum tekrar çok teşekkür ediyorum. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
27.02.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Elinize sağlık. Sizinle 2. Deneyimim.Aracım daha da keyifli oldu. Mercedes C C 250 - 211Hp @250 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Renault
Halim Ü. Ben çok memnunum harika performans sağladı ben teşekkür ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Devamını oku )
Peugeot
Serhat K. Ara hızlanmalar muazzam oldu. Ayrıca 2.0 hdi hissiyatı veriyor araç. İster sakin kullanın ister performanslı kullanın her türlü memnun ediyor. Son olarak yarı otomatik Vites geçişlerindeki hissiyat bariz şekilde azaldı ve sürüş zevki inanılmaz arttı. Şiddetle tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
16.07.2021 ( Devamını oku )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
Mercedes
Ankara Ümit bey ve ekibi bu işin piiri Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın.. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp
13.05.2017 ( Devamını oku )
BMW
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaliteli hızlı ekonomik Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serhat K. Çok memnun kaldım teşekkür ederim. Volkswagen Jetta 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
12.12.2022 ( Devamını oku )
Mazda
Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum. Mazda Mazda 3 1.5 Skyactiv-D - 105Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Aracın ne olduğu önemsiz. Yazılıma ihtiyac duyuyorsanız ki ben nerdeyse tüm araçlarıma uyguluyorum tek marka tek geçer. Volkswagen Golf 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
17.12.2022 ( Devamını oku )
Chevrolet
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
19.10.2019 ( Devamını oku )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Dacia
aracım çok daha keyifli oldu .herkeze tavsiye ederim...teşekürler. Dacia Duster 1.5 dci - 105Hp @130 Hp
01.02.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ilgi alaka, konuyla ilgili tatmin edici bilgilendirme ve sonuc olumlu. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.4 TSi - Blue GT - 150Hp @170 Hp
15.10.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Istanbul remapsta yaptim stage 1 ve 2 cok memnunum. Kerem beye saolsun. Remaps ailesine cok tesekkurler Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @380 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Orhan S. Aracım sorunsuz oldu Zonguldak remaps ve yüksel kardesime teşekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
14.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımda %100 lük bir performans artışı oldu. Çok memnunum. Yaptırmak isteyen arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )