VW, Audi, Seat ve Skoda 1.8T elektronik gaz kelebeğine sahip araçlar için Tak ve Çalıştır (plug and play) Vipec V88 beyinler stoklarımızda hazırdır.
RemapsTR tarafından hazırlanan özel tesisat ile, aracın orjinal tesisatında bir tek kesik bile oluşturmadan aracınızı 30 dk içinde çalıştırabilir, standalone beyininizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
Remaps’in sizlere sunduğu ilkleri takip etmeye devam edin.
Türkiye’nin VW/Audi uzmanı;
RemapsTR
Ragıp Tüzün Cad. No. 365/B
Yenimahalle / ANKARA 06180
Phone : +90 312 315 88 85   /  0 555 856 23 23
mail 7/24 support : dgn555@gmail.com

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Çok başarılı hiç bir problem yok istediğim tepkimeleri aldım çok teşekkür ederim Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Dodge
Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler. Dodge Journey 2.0crd - 140Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yenal K. Arkadaşlar ben iki arabamı remapsda yani ümit doğanın yerinde güç artırımı yaptırdım çokta memnunum arabalarda bmw 525xd ve tiguan 150 hp memnunum (yenal kubal) Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
27.04.2017 ( Devamını oku )
BMW
İlker K. Çok memnunun herkese tavsiye ediyorum BMW 4-Serisi 430i - 252Hp @315 Hp
21.08.2020 ( Devamını oku )
Fiat
Elinize sağlık tek kelimeyle bu işi profesyonel yapan sizsiniz Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım tekrar teşekkür ediyorum, Herkese tavsiye ediyorum... BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Devamını oku )
Citroën
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Devamını oku )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Devamını oku )
Renault
Aracın özellikle alt devirleri hissedilir biçimde güçlendi. Sürüş deneyimi genel olarak iyileşti. İlgi ve hizmetiniz için teşekkür ederim Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
08.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Türkiyede aracınıza değer katan firmalardan birisi. Aracınıza zarar vermeden daha keyifli ve ekonomik bir sürüs deneyimi sağlıyorsunuz. Başta firma sahibi Ümit bey olmak üzere remaps ailesindeki herkese teşekkürler. Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
07.03.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan Y. Aracımız yaptırdık gercekten boyle Bı bekle mıyordum ama dehset bırsey olmus Serkan adasıma tesekkur lerimı iletiyorum ellerine yureyıne saglıkk Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Adem D. Çok teşekkür ediyorum çok memnunum Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
Skoda
Hasan E. Sayın Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim artık aracım remaps profesyonel chip tuning uygulaması sayesinde artık daha iyi performanslı ve yakıt tasarruflu teşekkürler Alper Akkoç Skoda Octavia 1.9TDi - 130Hp @165 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Opel
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum. Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
17.08.2017 ( Devamını oku )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark etti Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
11.08.2015 ( Devamını oku )
BMW
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Devamını oku )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Yeni araç almış gibi oldum 220hp çok keyifli teşekkürler Ümit abi :) BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
07.10.2016 ( Devamını oku )
BMW
G20 yazılımında tek geçerim. İnanılmaz bir performans. Kesinlikle tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.04.2021 ( Devamını oku )
Hyundai
Yaklaşık 40 bin km oldu uygulamayı yapalı ve aracımdan çok memnunum. Ümit beyin yaptığı uygulama sonrasında aracımın performansı maksimum hale geldi, emsallerinden çok farklı bir araç şuanda 2 bin motor araçlar dahi gaza dokunduğumda yetişemez oldu ve bunca yol yapmama karşı hiç bir sorunla karşılaşmadım. İşinin ehli olan Ümit beye teşekkür ederim. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Olabilecek olanin max u Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :) BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Ford
Gayet memnunum ilgi ve alakasindan dolayı ümit beye teşekkür ederim araba performans olarak çok daha iyi oldu Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.11.2020 ( Devamını oku )
BMW
istanbuldan kalktık gittik ustalarımız on numara yaptılar 2010 520d mizi şanssızlık şaşmaz sanayide kaza yaptik, çok kuvetli olmuş :) BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.09.2016 ( Devamını oku )
Audi
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederim Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp
12.02.2016 ( Devamını oku )