Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
252 hp
350 nm
Chip Tuning Sonrası
252 hp
+ %25
350 nm
+ %37
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama
BMW 5-Serisi model benzinli aracınızın ürettiği 252hp / 350nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 315hp / 480nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +63hp / + 130nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

BMW 5-Serisi Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Çok başaralı bir performans elde edildi Araç 3.0 cc gibi oldu BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
21.12.2019
BMW Chip Tuning
Gerçek kaliteli hizmeti aldığım için memnunum Ümit bey ve ekibi hem yetkin hem deneyimli… 530i xdrive BMW 5-Serisi 530i - 252Hp @315 Hp
04.11.2021
BMW Chip Tuning
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ali K. Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür ler Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.11.2017 ( Devamını oku )
Toyota
İslemden sonra gücünün ne olduğunu olcmedik ama ciddi bir güc artışı hissettim.yakitta düstü.ellerine sağlık ekibin. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
24.03.2018 ( Devamını oku )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Renault
6 aracıma yazılım yaptırdım Çok memnun kaldım Ümit Doğan beye ilgi Ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.. Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Mercedes
Volkan Z. Beklediğimin üstünde bir performans aldım. Remaps ailesine teşekkür ederim. Ayrıca Alper Akkoç’a çok teşekkür ederim Mercedes CLK CLK 270 CDI - 170Hp @200 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
Renault
Saffet A. Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum Renault Kangoo 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
21.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelimeyle ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Arabam aslan oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
5.30 oldu desem yeridir. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Devamını oku )
Kia
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi Kia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp
17.04.2018 ( Devamını oku )
BMW
Öncelikle bu yazılımı yapan ümit bey gerçek çok beyfendi bir insan İşçilik dersen on numara iki ayrı araca yaptırdım ikisinde de acayip memnunum. Herkesin emeğine sağlık. Teşekkürler ümit kardeş BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
20.04.2016 ( Devamını oku )
Kia
Fatıh T. Aracimda guc artisini yuksek viteslerde hissettim. Ayrica verdikleri guven de cok iyiydi herseyi garanti ediyorlar. Tesekkurler. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
İşlerini fazlası İle bilerek yapan çözüm odalıklı Muhteşem bir kadro kesinlikler konularında liderler BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
08.08.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ahmet Y. 105 beygirlik. 2917 model vw caddy marka aracın.şu an 183 beygir oldu roket gibi kullanıyorum.rwmaps a çok teşekkür ederim artık.yollarin kralı benim iyiki.varsin remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Devamını oku )
Mercedes
Öncelikle profesyonel ekip ilgi alaka nezih ortam ve işlerinde çok profesyoneller ilgileri için çok teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (2100cc) - 136Hp @170 Hp
08.03.2022 ( Devamını oku )
Skoda
Halil İbrahim S. Aracimin performansı oldukca arttı. Hicbir problem yaşamış degilim. Dilediğiniz takdirde eski yazılımınızı geri yükleyebilirsiniz. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
21.12.2019 ( Devamını oku )
Chevrolet
Samet Y. Aracimi bir daha yeniden sevdim. Gercekten fark edilir bir performans degisimi oldu. Gercekten yapilabilecek en dogru secimdi. Tesekkurler Chevrolet Camaro 2.0 T - 272Hp @310 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Skoda
1.6 tdi aracim 2.0 larla ayni performansa ulaştı yakıt ise eskisinden kesinlikle fazla değil normal kullanımda düşüyor bile. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
08.09.2016 ( Devamını oku )
Landrover
Şu ana kadar kendi 5 özel aracım, firmamızın 7 tırını arkadaşlarımın toplamnda 10-11 aracını yaptırdık, performans , yakıt tasarrufu konusunda inanılmaz derecede memnunuz, gözüm kapalı her arkadaşıma tavsiye ettim, onlarda da sonuç harika. Teşekkürler Landrover Range Rover 3.0 SDV6 - 255Hp @300 Hp
27.07.2016 ( Devamını oku )
Renault
Renault Latitude 2.0 aracima yaptirdim bir yila yakin bir zamandir kullaniyorum memnunum.bariz artis oldu Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
20.01.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Murat Z. Yıllardır güvenerek bütün araçlarımızı yazdırdığımız Ümit Doğan 'a teşekkür ederim bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım ayrıca Erzurum bayinize gerek güler yüzlülüğü gerekse aydınlatıcı bilgi aktarımı için çok teşekkür ederim. Volkswagen Tiguan 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
18.02.2022 ( Devamını oku )
Renault
Aracım Remaps tr de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak aşırı haz vermeye başladı kesinlikle tavsiye ediyorum Renault Clio 1.5 DCi - 86Hp @106 Hp
13.12.2015 ( Devamını oku )
Toyota
Hasan U. Serviste çok büyük paralardan bahsedilen arızamı çok küçük miktarlara çözüldü teşekkürler remaps aracımın gidişi çekişi bir okadar daha farketti Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
Mercedes
Ilyas B. Erzurum dan Serkan beye herşey için çok tşk ederim ilgi ve alakaları İçin puan olarak Yüz üzerinden yüz bu arada aracın yeni sahibi ben ali Uluoğlu firmaya ve tüm çalışanlarına kolay gelsin diyorum Allah’a emanet olun Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS... TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGAN BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
23.07.2016 ( Devamını oku )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Tavsiye üzerine gittim. Kısa zamanda işlem yapıldı orjinal yazılıma göre performans çok farklı ben memnun kaldım kendilerine teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
08.12.2022 ( Devamını oku )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Serkan E. Remaps kayseri Özdemir Bey e çok teşekkür ederim güler yüzlülüğüyle beni ağırladı aracımda DPF arızası vardı kesin çözümle halletti teşekkürler Volkswagen Crafter 2.5 TDi - 163Hp @191 Hp
07.01.2021 ( Devamını oku )