MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
BMW
İbrahim bey e ilgi alakasından dolayı çok teşekkür ederim. Aracım. Resmen kükremeye başladı. Eski hantal halinden eser yok. Bir canavar gibi. Sol şertle istediiğim gibi mükemmel sonuç remaps ailesine çok teşekkür ediyorum BMW X5 x/sDrive 25d - 218Hp @270 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
Citroën
İsmail K. aracımın performansı artı ve yakıt hissedilir derecede düştü. özellikle düşük viteslerde aracın gücü harika ...tavsiye ederim. Citroën Nemo 1.3 HDi - 75Hp @95 Hp
05.09.2017 ( Devamını oku )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
BMW
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
09.12.2023 ( Devamını oku )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Renault
Araç son derece atak ve sürüş keyfi son derece iyi oldu teşekkürler Ümit, teşekkürler Remaps Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
18.10.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ömer Sultan G. Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederim Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Renault
Aracımın hızlanma ve performans yönünden çok iyileştiği fark ediliyor.Ayrıca yakıt tasarrufuda yanında.Teşekkürler Remaps. Renault Megane 1.5 DCI - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
BMW
Çok güzel çok memnun kaldım aracım 520i çekiş süper oldu her şey için teşekkür ederim yer uçağı oldu BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.01.2024 ( Devamını oku )
Iveco
Çok memnun kaldık iyiki size gelmişiz Iveco ECODaily 2.3D - 146Hp @180 Hp
29.12.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Herkese tavsiye ediyorum. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Ford
Yakıt tüketimi net %12 azaldı, performans olarak da özellikle yokuş ve rampalarda cok ciddi fark etti, misavirper ve profesyonel bir firma. Mutlaka gidip ziyaret edin. Ford Kuga/Escape 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
20.08.2019 ( Devamını oku )
Toyota
Aziz K. Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Devamını oku )
Isuzu
Necdet D. Aracım 3bin cc isuzu d.max kalkışlarda hantallık kalktı yazılımdan sonra sanki yer uçağı oldu Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Devamını oku )
Hyundai
Aracım 128 hp 4 ileri otomatik şanzuman dizel hyundai accent blue ümit abinin yazılımı sonrası dynıda aldığımız güç 155 hp ve gayet tatmin edici bir güç elde ettik emeğine sağlık abim Hyundai Accent 1.6 CRDI - 110Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Hüseyin Y. Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum.. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
20.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Devamını oku )
Renault
6 aracıma yazılım yaptırdım Çok memnun kaldım Ümit Doğan beye ilgi Ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.. Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Kia
Araç kaynaklı onca sorun ve beklenmedik duruma rağmen ilgi alaka ve emek üst düzey, işinde bu kadar uzman ekip bulunmaz. Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI - 204Hp @230 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
Citroën
Çok memnun kaldım teşekkür eder yazılım yaptırmak isteyenlere Remapsı fazlası ile tavsiye ederim Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
27.08.2018 ( Devamını oku )
Audi
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım. Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu.. Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Renault
İyi günler 2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim... Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Peugeot
Aracimin yazilimdan sonraki cekisdeki guc artisi farketmemek mumkun degil çok seri oldu arabam elinize saglik remaps Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
18.02.2016 ( Devamını oku )