Yazılım Uygulanan BMW
Marka Araçlar Tüm Referanslar
Güç ( hp )
Tork ( nm )
Orjinal
136 hp
220 nm
Chip Tuning Sonrası
136 hp
+ %62
220 nm
+ %41
Fark
0
0
Yakıt Tasarruf
Detaylı Açıklama

18i 170Hp ile aynı motordur, sadece elektronik olarak limitlenmiştir.

Güç Kazanım - Performans Grafiği
BMW marka araçlarına Chip Tuning yazılımı uyguladığımız müşterilerimiz Tüm yorumlar
BMW Chip Tuning
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015
BMW Chip Tuning
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015
BMW Chip Tuning
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :) BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
13.12.2015
KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Araca özel yazılımAraca özel yazılım
  • Yazılım Sonrası Detaylı LogYazılım Sonrası Detaylı Log
  • 3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti3 Yıl / 100 bin Km'ye Kadar Garanti
  • 15 Gün Para İade Garantisi15 Gün Para İade Garantisi
  • Kişiselleştirilebilir UygulamaKişiselleştirilebilir Uygulama
  • 19 Yıllık Tecrübe19 Yıllık Tecrübe
REMAPS BAYİLERİ Şehir Seç
Şube Haritası
VİDEOLAR Tüm Videolar

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Volkswagen
Mehmet İ. Alper Akkoç bu işin uzmanı herhangi bir sıkıntı Yok aracın gidişi on numara oldu başka konularda da yardımcı oldu sağolsun eline koluna sağlık Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
30.07.2018 ( Devamını oku )
Audi
Arabasıyla heyecan yaşamak isteyen Remaps'a gitsin. Ümit, Arda ve Gökhan kardeşime gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Audi A8 3.0 tdi Remastan sonra dahada keyifli bir hale geldi... Audi A8 Uçuyor adeta.... Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
05.11.2021 ( Devamını oku )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Devamını oku )
BMW
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim. BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp
06.04.2016 ( Devamını oku )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Devamını oku )
Citroën
Mehmet T. Memnunum teşekkür ederim Citroën Berlingo 1.6 Hdi - 92Hp @115 Hp
12.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Devamını oku )
BMW
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )
Toyota
Yıldıray Y. 2015 model 1.4 D4D Toyota Corolla araç sahibiyim. Stage 1 chip tuning uygulamasından soonra adeta aracım yeniden doğdu desem yeridir. Gerek performans, gerekse yakıt ekonomisi eskiye göre oldukça iyileşti. Sırada stage 2 var. Emeklerinize sağlık, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere. Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
17.02.2022 ( Devamını oku )
Opel
Ahmet H. İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
18.12.2020 ( Devamını oku )
Opel
2.0 dizel keyfi istersen remaps Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Devamını oku )
Citroën
aracim performans bakimindan bi nebze pasif kaliyordu ve buda benim kafami kurcaliyordu fakat sonra remapsi kesfettim aracima yazilimi attik aracin direk olarak surus karakteri degisti artik daha eglenceli ve daha guclu bi aracim oldu firma olarak ta saolsunlar cok ilgili bir firma Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
26.07.2017 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Hamza C. Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
13.09.2017 ( Devamını oku )
Seat
Ahmet T. İstedegim performansı yakaladım zonguldak eregli bayisinde programyuklemesi yapıldı yuksel ustaya ve remaps a tesekkurler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
06.06.2018 ( Devamını oku )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Devamını oku )
Ford
Muhammed Ş. Aracımdan haz almaya başladım 140 km geçmeyen araç 180 yapıyor çok memnunum Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
17.11.2019 ( Devamını oku )
Opel
Saf memnuniyet...Allah başarınızı daim etsin. Sevgilerle Opel Insignia 2.0 CDTI - 195Hp @225 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Volkswagen
Çok başarılı buldum gerçekten keyifli bir hale geldi üstelik yakıt olarakta düşüş sağladı çok memnunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
10.11.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yapılan işlemden çok memnun kaldım..Bu derece fark edeceğini sanmazdım..Teşekkür ler… Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
06.08.2021 ( Devamını oku )
BMW
Asla pişman olmayacaksınız Remaps bu işin hakkını veren iyi bir firmadır. Ben yaptırdım ve sorunsuz zevkle biniyorum. Aracınıza değer katmak için REMAPS BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
14.08.2020 ( Devamını oku )
BMW
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :) BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @310 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Volkswagen
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:) Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
26.04.2021 ( Devamını oku )
Volkswagen
Harika oldu arabami kullanirken daha cok zevk aliyorum Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Performansı çok değişti ve yakıt bir litre civarında düştü gerçekten çok memmunum Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
10.06.2016 ( Devamını oku )
Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Devamını oku )
Ford
Arabanizi gonul rahatligiyla teslim edebilirsiniz siz istesenizde araciniza zarar verecek seyleri yapmiyorlar . Cok guzel bir sekilde kullaniyorum arabami hic bir sorun yok Ellerinize saglik Remaps… Ford Mondeo 2.0 TDCI - 120Hp @185 Hp
09.12.2022 ( Devamını oku )
Ford
Fesih A. İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.09.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Yakitim dustu Performans muazzam iyi oldu Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TSI - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Devamını oku )