Şube
Remaps
  • Pazartesi
  • Salı
  • Çarşamba
  • Perşembe
  • Cuma
  • Cumartesi
  • Pazar
  • Şube Kapalı UTC / GMT +2
İLETİŞİME GEÇİN
Lütfen gerekli alanları eksiksiz doldurunuz. Sorunuz, ilgili birimin değerlendirmesi ardından tarafınıza cevaplanacaktır

MÜŞTERİ YORUMLARI (Tüm Yorumları Oku)

Kia
Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
21.11.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Devamını oku )
BMW
Aracımın performansından çok memnunum Remaps bu işi biliyorum teşekürtler BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
Ford
COK BASARİLİ TESEKKUR EDERİM REMAPS SA Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Fırat C. Selam Caddy 2016 2.0 Tdi. Aracin performansi harika, yakıt tüketimi icin henuz bir , done toplayamadım ama tahminin bir düşüs olucak gibi. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
20.02.2019 ( Devamını oku )
Volkswagen
Ben 1 6 motor almıştım Ümit Doğan 20 motor yaptı kralsın Ümit Doğan Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracıma 100 bin km de Ümit DOĞAN tarafından yazılm yapılmıştır. Aracım 3000 performansındadır gidilecek tek adres Ümit DOĞAN dır. TEŞEKKÜRLER BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Devamını oku )
Opel
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. Teşekkürler Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
16.04.2019 ( Devamını oku )
BMW
Arabaya bindiğimi hissettim. Gerçekten çok başarılı. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.04.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Daha ötesi yok!! Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Tek kelime SÜPER BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
12.03.2018 ( Devamını oku )
BMW
Aracımdan Çok Memnun Kaldım Tam istediğim gibi bir işlem oldu herkese tavsiye ediyorum kaliteli işlem için REMAPS BMW 5-Serisi 525d - 163Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Devamını oku )
BMW
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016 ( Devamını oku )
Nissan
Suat Ö. yakit konusunda ciddi bir azalis oldu diyemem ama arabanin akiciligi ve performansi artti. 2015 nissan qashqai Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
09.03.2021 ( Devamını oku )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kayhan K. S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp
22.11.2023 ( Devamını oku )
Opel
opel corsa c 1.7 dti aracıma hard yazılım yaptırdım çok memnum kaldım Teşekkürler Remaps Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
08.04.2016 ( Devamını oku )
Isuzu
Aydin K. Alper Akkoç sayesinde yakıt düştü ve çekiş arttı teşekkürler Remaps Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
02.04.2018 ( Devamını oku )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Devamını oku )
Hyundai
Aracımın ivmelemesi istediğim gibi oldu, Tork ve güç artışı aracın gidisini rahatlattı .Tesekkurler Remaps. Hyundai ix 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
16.04.2018 ( Devamını oku )
Audi
Aracıma yapılan işlem için Remaps’e teşekkür ederim. Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
06.08.2018 ( Devamını oku )
BMW
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerek BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
17.08.2020 ( Devamını oku )
Peugeot
Arabamda hem yakıt sarfiyatı azaldı hemde performans arttı çok teşekkür ederim. Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Devamını oku )
Mitsubishi
Zeki K. Zonguldak ereğli remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Bu işte remaps 1 numara çok memnun kaldım. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
19.12.2017 ( Devamını oku )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Devamını oku )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Isuzu
Yazılım sonrası ateşlenmesi seriliği ranpa gücü yakıtın düştüğü araç bir başka oldu harika rahat Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Devamını oku )
Audi
Remaps sayesinde top speed olarak en hızlı 45tfsi sahibi olduk kesintisiz destek sonsuz hizmet için çok teşekkür ediyorum remaps ailesine Audi Q7 3.0 TFSI - 333Hp @400 Hp
29.10.2024 ( Devamını oku )
BMW
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps.. BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.03.2016 ( Devamını oku )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Devamını oku )